LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] financiële oplichterij door Tiscali

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

financiële oplichterij door Tiscali

Ongelezen bericht door Gast »

Sedert 1 oktober heb ik een Tiscali ADSL Surf-abonnement gepromoot door Albert Heijn.
Dit abonnement houdt o.a. in dat een Doe-Het-Zelfpakket inclusief
USB-modem en de éénmalige aansluitkosten samen ter waarde van
€ 143,95 voor € 0 geleverd worden, mits aldus de "kleine lettertjes" de nota`s van het pakket en de nota van de installatie bij Tiscali gedeclareerd worden en wel vóór 30 april 2004.
Het Doe-Het-Zelfpakket kost € 69,00 De aansluitikosten bedragen € 74,94. Samen dus € 143,94. Dit bedrag werd door Tiscali automatisch geïncasseerd.
Bij het Doe-Het-Zelfpakket geleverd door BabyXL zit , uiteraard in opdracht van Tiscali,geen nota.Ik kan dus ook geen nota declareren bij Tiscali.De aansluiting voer ik zelf uit.Uiteraard zijn hiervoor geen kosten dus ook geen nota.Ik kan dus alweer geen nota bij Tiscali declareren.
Ik heb dus bovendien € 74,94 betalald omdat ikzelf voor aansluiting heb gezorgd.
Ik heb geschreven-gefaxt-getelefoneerd-ge-e-maild en noem maar op.
Tot op heden heb ik geen eurocent van de € 143,94 teruggezien.
Men heeft mij zelfs gedreigd met de deurwaarder en met afsluiting nadat ik in eerste instantie het automatisch door Tisacali ten onrechte geïnde bedrag had laten storneren.Pure oplichterij dus.[/b]

Gast

Re: financiële oplichterij door Tiscali

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer je al sinds 1 okt. gebruik maakt heb je inmiddels per mail al een aantal keren een nota gehad. (dit is anders geloof ik in te stellen op de site) en anders kun je die nota's terugvinden op de site.
Op (een van de) eerste nota(s) staan de kosten voor modem en aansluiting tesamen 143,94. Print deze uit en stuur het op je geld wordt teruggestort. Ik weet me wel te herinneren dat de bedragen apart staan en niet een erg duidelijke omschrijving hebben, maar het zijn wel die bedragen en ik heb mijn geld terug gehad.

fallow

Re: financiële oplichterij door Tiscali

Ongelezen bericht door fallow »

Oplossing Gast tenzij de aansluiting door KPN geregeld is. In dat geval de nota van KPN kopieren (levering ADSL pakket) en naar Tiscali verzenden.
Overigens de aansluitkosten zijn de kosten die de leverancier maakt om de verbinding bij u thuis te leveren. KPN bracht afgelopen jaar geen kosten in rekening indien het om het light pakket ging.
Indien de levering door KPN geschiedt, wordt pas na een half jaar (dus per april) de eerste nota voor het aanvullende bedrag (light pakket is 10 euro) van Tiscali naar de abonnee verzonden.

Gesloten