LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] foto's niet kunnen verwijderen van facebook

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Freubeltje22

foto's niet kunnen verwijderen van facebook

Ongelezen bericht door Freubeltje22 »

Ben van plan om veel foto's van mijn facebookaccount te verwijderen. De foto's die ik in mappen had gezet, heb ik kunnen verwijderen. Maar ik weet dat er ook nog foto's zijn die alleen voor mij zichtbaar zijn. Ik zie ook staan dat er nog ongeveer 246 foto's beschikbaar zouden moeten zijn. Maar klik ik hier op, dan zie ik alleen mijn profielfoto en kan ik verder nergens bij.

De foto's die ik heb kunnen verwijderen, zijn de foto's die ik tussen 2011 en 2013 heb geplaatst via de zogezegde tijdlijn.

Herkent iemand dit probleem, want ik vind het ronduit 'brutaal' van Facebook dat ik geen beschikking meer heb over deze foto's.

crazyme

Re: foto's niet kunnen verwijderen van facebook

Ongelezen bericht door crazyme »

Mogelijk zet facebook verwijderde foto's tijdelijk in een soort prullenbak om ze op een later tijdstip te "purgen" (definitief te verwijderen)

Vraag het ze eens?

Freubeltje22

Ongelezen bericht door Freubeltje22 »

Dat is dus helaas niet zo...want ik heb met die mappen niet even 246 foto's verwijderd...het waren er hooguit 40.... Ik kan er gewoon niet meer bij en daar baal ik van...ik wil ze verwijderd hebben, ze staan ingesteld op alleen zichtbaar voor mij. Maar ik kan er dus niet meer bij...

Contact opnemen met facebook? Hoe doe ik dat? Ik kom alleen maar bij hulpvragen uit en niet bij bijv. een reactieformulier waarop ik mijn vraag kan stellen....

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Misschien probeer je hier een van de links:

http://www.commecom.nl/contact-opnemen-met-facebook/

Gesloten