LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FRAUDE ! Webhosting's

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RemonR

FRAUDE ! Webhosting's

Ongelezen bericht door RemonR »

Hallo,
ik heb een vraag ik krijg onterechte vaturen van een hosting bedrijf (http://www.thahosting.nl).
van dingen wat ik nooit heb besteld ben ook niet bekend met dezé bedrijfen maar ik krijg een vacturé, in mijn brievenbus waar ik niet iets van af weet, nu is het ondanks zo ver dat ik incasso's brieven op de deurmat heb liggen wat kan ik hier tegen doen is mijn vraag.? als ik ze bel word er niet gehoor gegeven aan de andere kant dus onmogelijk om hun tebreiken en op mailtjes van mij reageren ze niet, aangezien het op mijn zoontje's naam word bestel en die minderjarig is kan hij niet eens iets afnemen, ik heb gevraagt om een koop overeen komst maar dat hebben ze wel maar die willen ze niet sturen of praten ze over heen ik weet niet wat ik nu nog verder kan doen een van jullie een tip of een opmerking.

hier fotos van vacturén : http://nl.tinypic.com/r/30ier76/8

Hoop dat iemand mij kan helpen.!

encore

Re: FRAUDE ! Webhosting's

Ongelezen bericht door encore »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door encore op 04 apr 2014 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

Re: FRAUDE ! Webhosting's

Ongelezen bericht door dhc »

Wel vreemd dat ze je hier gebruikte forumnaam ook gebruiken....

Wat je kan doen: je stuurt het bedrijf een aangetekende brief waarin je de vordering betwist, je bewijs wil zien van een of andere registratie en verklaart dat je niet zal betalen. Het is namelijk zo dat "wie eist, bewijst".
Tevens melden dat je (wellicht) aangifte gaat doen van internet-oplichting en dat je een eventuele gang naar de rechter met vertrouwen tegemoet ziet. Niets telefonisch afhandelen, alleen schriftelijk!

En laat iemand even je brieven op taalgebruik checken, niet iedereen is goed in een taal, maar dit ziet niet goed uit....

Gesloten