LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Free Record Shop: wel betalen, geen download

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
P.H. Compen

Free Record Shop: wel betalen, geen download

Ongelezen bericht door P.H. Compen »

De afgelopen periode heb ik 3 keer geprobeerd via de online winkel van de Free Record Shop een nummer te downloaden. Steeds lukt dat niet, en steeds heb ik dat middels een mail aan de Free Record Shop kenbaar gemaakt (ze hebben daar een standaardbutton voor gecreëerd - misschien komt het vaker voor) maar je krijgt totaal geen reactie. Het geld wordt wel van je rekening afgeschreven en ondanks dat de bedragen klein zijn, vind ik dit uit principe een slechte zaak. Zo ga je niet met klanten om. Als bedrijven in de muziekindustrie de strijd willen winnen van de illegale en gratis downloadsites is dit niet de manier.
Het geld probeer ik nu via mijn creditcardmaatschappij terug te krijgen, met alle papieren rompslomp van dien.

P.H. Compen

unSOUND

Re: Free Record Shop: wel betalen, geen download

Ongelezen bericht door unSOUND »

Ik geef de voorkeur aan de iTunes store...

de geluidskwaliteit van de nummers beter,
en de voorwaarden zijn ook stukken beter.

P.H. Compen

Ongelezen bericht door P.H. Compen »

bericht aan Unsound: maak regelmatig gebruik van itunes; alleen bepaalde nummers zijn niet leverbaar via itunes, vandaar naar de free record shop.
Dank voor de suggestie.
p.H. COmpen

unSOUND

Ongelezen bericht door unSOUND »

Ai, dan wordt het lastig inderdaad.

Al een mailtje gestuurd naar de Free Record Shop ?

Als ze moeilijk doen zou ik het nummer lekker ergens
van internet trekken, je hebt er immers voor betaald.

Gesloten