| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] G-mail en Hotmail onbereikbaar?
-
witte angora
G-mail en Hotmail onbereikbaar?
Goedemorgen allemaal.
Wil ik vanmorgen inloggen op mijn gmail-account, krijg ik een melding dat de verbinding niet beveiligd is. Dit doe ik altijd via FireFox. Vreemd, want mijn youtube kanaal dat daar aan vast zit, kan ik wel openen. Alle andere sites die ik volg zijn ook geen probleem.
Vervolgens mijn hotmail account geprobeerd, idem dito, de verbinding is niet beveiligd, en ik krijg het advies niet door te gaan. Dit gaat dan via Internet Explorer.
Ben ik de enige die dit heeft, of zijn er meer? En als ik de enige ben, wat is er aan te doen dan?
Dit is de foutmelding van Gmail:
Wil ik vanmorgen inloggen op mijn gmail-account, krijg ik een melding dat de verbinding niet beveiligd is. Dit doe ik altijd via FireFox. Vreemd, want mijn youtube kanaal dat daar aan vast zit, kan ik wel openen. Alle andere sites die ik volg zijn ook geen probleem.
Vervolgens mijn hotmail account geprobeerd, idem dito, de verbinding is niet beveiligd, en ik krijg het advies niet door te gaan. Dit gaat dan via Internet Explorer.
Ben ik de enige die dit heeft, of zijn er meer? En als ik de enige ben, wat is er aan te doen dan?
Dit is de foutmelding van Gmail:
accounts.google.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.
Het certificaat wordt pas geldig vanaf 21-7-2011 2:00. De huidige tijd is 19-7-2007 0:23.
(Foutcode: sec_error_expired_certificate)
-
renegade66
Re: G-mail en Hotmail onbereikbaar?
geen problemen met gmail en hotmail. werken perfect.
Is een instelling niet goed, want volgens de melding is het :
Het certificaat wordt pas geldig vanaf 21-7-2011 2:00. De huidige tijd is 19-7-2007 0:23.
Maar het certificaat is pas geldig op:
vanaf 21-7-2011 2:00
Kijk eens naar je tijdinstelling van de PC
-
witte angora
Dat was het inderdaad. Heb de klok net ingesteld, en het functioneert weer. Toch vreemd dat de klok ineens zo'n eind in de tijd terug gaat.nevermind schreef:Is een instelling niet goed, want volgens de melding is het :
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
-
renegade66
kijk je tijd en datum van de computer eens na?
staat die wel goed?
staat die wel goed?
-
renegade66
oeps net te laat
-
witte angora
Jawel, ik ben alweer bij de tijd.renegade66 schreef:oeps net te laat
De computer het onverklaarbare wezen.Toch vreemd dat de klok ineens zo'n eind in de tijd terug gaat.
-
witte angora
O helpvogels schreef:Je moederbord batterijtje moet vervangen worden, waarschijnlijk een CR2032.Toch vreemd dat de klok ineens zo'n eind in de tijd terug gaat.
witte angora schreef:O helpvogels schreef:Je moederbord batterijtje moet vervangen worden, waarschijnlijk een CR2032.Toch vreemd dat de klok ineens zo'n eind in de tijd terug gaat.
hartstikke makkelijk je ziet de batterij zo zitten, eitje
hotmail gaat trouwens veranderen binnenkort in outlook.com
witte angora schreef:O helpvogels schreef:Je moederbord batterijtje moet vervangen worden, waarschijnlijk een CR2032.Toch vreemd dat de klok ineens zo'n eind in de tijd terug gaat.
Kan zijn, maar hoef niet.
Kan je eerst makkelijk testen .
De computer van de stroom halen, dus kabel uit het stopcontact en wachten, daarna weer aansluiten, als de tijd weer veranderd is, dan heeft vogels de oplossing al geschreven.
-
witte angora
Ik heb deze al gevonden, paniek van mijn kant om niks dus.
http://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopic.php?t=2322
Vanmiddag even een batterijtje voor de zekerheid halen, en dan even een moment vinden om dat op mijn gemak te doen.
http://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopic.php?t=2322
Vanmiddag even een batterijtje voor de zekerheid halen, en dan even een moment vinden om dat op mijn gemak te doen.
[
Je moederbord batterijtje moet vervangen worden, waarschijnlijk een CR2032.[/quote]O help
[/quote]
hotmail gaat trouwens veranderen binnenkort in outlook.com[/quote]
@outlook.com is sinds een dikke week beschikbaar,design ziet er aardig uit.
met @gmail.com ook geen problemen,met @chello.nl evenmin problemen
Je moederbord batterijtje moet vervangen worden, waarschijnlijk een CR2032.[/quote]O help
hotmail gaat trouwens veranderen binnenkort in outlook.com[/quote]
@outlook.com is sinds een dikke week beschikbaar,design ziet er aardig uit.
met @gmail.com ook geen problemen,met @chello.nl evenmin problemen
vogels schreef:Op 98% zeker. Je kunt ook de p.c. opnieuw opstarten, als de tijd dan weer niet klopt, weet je t 100% zeker.Kan zijn, maar hoef niet. Kan je eerst makkelijk testen .
Mee eens, ga maar een batterij kopen , WA