LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gameserverhuur terug laten storten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
toppie

gameserverhuur terug laten storten

Ongelezen bericht door toppie »

hoi,

ik heb een vraagje. Ik heb samen met een paar gamevrienden een gameserver gehuurd bij een gamehost. Deze wilde ik een maand uit proberen dus heb hem dan ook voor 1 maand vooruitbetaald (60 euro).
Hierop stuurde de gamehost een contract naar ons op, waar ik me al niet lekker bij voelde en dus ook niet ondertekend heb.
En terecht want server is nooit echt online gegaan, hij was meer down dan up.
Ondanks mijn vele meldingen hiervan werden de problemen niet opgelost en ik werd zelfs van hun forum gebanned omdat ik er melding van maakte :?
Ik heb dan ook gevraagd om ons gestorte geld gewoon netjes terug te storten aangezien we geen gebruik willen maken van hun ondienst. Maar ja krijg nu reactie van de gamehost dat hij geen contract met mij heeft en dat zijn juridische adviseur ook nog eens de gratis? dagen wat de server wel online was in rekening zou brengen?

Weet iemand wat ik kan doen zodat ik toch mijn geld terug kan krijgen?
bij voorbaat dank.

groet,
Dan

Gast

Re: gameserverhuur terug laten storten

Ongelezen bericht door Gast »

niks

je kunt nu eenmaal niet ff een host kiezen en een maandje proberen.

ik denk dat je het beter netjes op kunt lossen op een normale manier want anders denk ik dat je nog 11x 60 euro kunt betalen hosting betaal je nl pj en niet per maand.

hij kan je daar wettelijk gewoon aan houden.

toppie

Ongelezen bericht door toppie »

wat 11 maanden? lol, ik heb toch geen contract ondertekend, nu wordt ie helemaal mooi. En praat over een gameserverhost en niet een internetprovider! Huurperiodes voor 1 maand of 3 maanden is heel normaal.

Gast

Niks contract..................niks geen geld........hoe heet die provider? dan zal ik zijn handelswijze eens in wat clans laten vallen.....kijken wat hem dat kost aan misgelopen geld. 8)

Gast

blade-gamehosting.nl

Gast

1 tip voordat je ergens iets gaat huren.

op die site die jij noemt zou niemand huren.

1 onproffesioneel
2 geen kvk en btw nr op de site
3 geen algemene voorwaarden

en ga zo nog maar ff door je bent gewoon weer in zo´n geintje van zo´n vervelend puber gestonken die dacht dat ie kon resellen maar het geld niet heeft voor eigen servers.

die zien alleen maar euro´s en verder niks je moet daar gewoon wegblijven want service hebben ze nog nooit van gehoord.

eigenlijk meteen aangeven als zwartzwerker bij de kvk en belasting kijken of ie nog lang online blijft

Gesloten