| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen ADSL in nieuwbouwwijk
-
Batsio
Geen ADSL in nieuwbouwwijk
Hallo,
ik wil graag adsl-internet maar dat gaat niet omdat hier glasvezel
ligt
hoe wat en waar moet ik klagen
en kabel-internet wil ik helemaal helemaal niet want
dat gaat via E(llende)ssent
ligt
hoe wat en waar moet ik klagen
en kabel-internet wil ik helemaal helemaal niet want
dat gaat via E(llende)ssent
-
Gast
Re: Geen ADSL in nieuwbouwwijk
ligt
Lijkt me onzin .Ik denk dat een ander oorzaak heeft .
Lijkt mij dat het niet zou kunnen omdat er GEEN glasvezel ligt. Maar dit klinkt in mijn oren net zo gek omdat je het over een nieuwbouwwijk hebt.
Ik raad u aan om op een website van een ADSL-aanbieder te kijken en daar de 'postcode check' uit te voeren.
Ik raad u aan om op een website van een ADSL-aanbieder te kijken en daar de 'postcode check' uit te voeren.
-
Batsio
Ik heb me aangemeld bij een adsl-provider na
een goedkeuring via een postcodecheck
maar ik kreeg een afwijzing omdat er glasvezel ligt en geen oudewetse telefoonkabel
een goedkeuring via een postcodecheck
maar ik kreeg een afwijzing omdat er glasvezel ligt en geen oudewetse telefoonkabel
Volgens mij zijn de centrales altijd onderling met glasvezel gekoppeld.
Heb je dan al glasvezel tot in je woning?
Zoja , hoe sluit je dan je telefoon aan?
Heb je dan al glasvezel tot in je woning?
Zoja , hoe sluit je dan je telefoon aan?
ADSL wordt inderdaad niet aangeboden via glasvezel.
Van centrale tot woning moet koper liggen - anders geen ADSL ....
In de nieuwste wijken gaat men ook weer terug naar koper ...
Van centrale tot woning moet koper liggen - anders geen ADSL ....
In de nieuwste wijken gaat men ook weer terug naar koper ...
-
Inter
Had daar ook nog nooit van gehoord.Maar kijk maar eens naar deze links.
http://www.webwereld.nl/nieuws/10051.phtml
http://www.natuurkunde.nl/artikelen/vie ... pportId=44
Internet kan dus wel maar dat is geen ADSL dus.
Maar je vraagt waar je moet klagen voor iets wat er niet is.
Denk dat erg moeilijk want dan kan ik ook wel gaan klagen waarom UPC de enigste is die nog Kabelinternet aanbied hier.
Terwijl het vroeger wel anders was.
http://www.webwereld.nl/nieuws/10051.phtml
http://www.natuurkunde.nl/artikelen/vie ... pportId=44
Internet kan dus wel maar dat is geen ADSL dus.
Maar je vraagt waar je moet klagen voor iets wat er niet is.
Denk dat erg moeilijk want dan kan ik ook wel gaan klagen waarom UPC de enigste is die nog Kabelinternet aanbied hier.
Terwijl het vroeger wel anders was.
Hoi,
ik woon sinds kort ook in Empel, na 7 weken wachten op mijn internet heb ik maar eens gemaild en gebeld met Telfort,,,, en ik kreeg dezelfde reactie. Er ligt een glasvezel net.. dus het is niet mogelijk om een aansluiting te krijgen.
dat hadden ze dus ook in week 1 kunnen vertellen.
maar oplossingen?? ik ben nu aan het kijken naar xms dat is internet over glasvezel... heeft iemand daar ervaring mee, of een andere optie om goedkoop internet te krijgen?
groet
Dirk
ik woon sinds kort ook in Empel, na 7 weken wachten op mijn internet heb ik maar eens gemaild en gebeld met Telfort,,,, en ik kreeg dezelfde reactie. Er ligt een glasvezel net.. dus het is niet mogelijk om een aansluiting te krijgen.
dat hadden ze dus ook in week 1 kunnen vertellen.
maar oplossingen?? ik ben nu aan het kijken naar xms dat is internet over glasvezel... heeft iemand daar ervaring mee, of een andere optie om goedkoop internet te krijgen?
groet
Dirk
dan neem je toch glasvezel?
Lijkt me sowiezo ook de beste optie, glasvezel zou stuk sneller moeten zijn dan adsl of internet.
Lijkt me sowiezo ook de beste optie, glasvezel zou stuk sneller moeten zijn dan adsl of internet.
TJa.... ik probeer nu te achterhalen of er wel glasvezel ligt xms levert geen aansluitingen in den bosch en omgeving, dus dat gaat niet door.
ik probeer nu bij kpn boven water te krijgen welke aansluitingen mijn woning heeft. (heb dit al bij de gemeente geprobeerd, maar die weet nergens van).
als er glasvezel ligt dan ga ik natuurlijk direct opzoek naar een goedkoop abo. (100 mb/s vindt ik iets te veel van het goede.
ik probeer nu bij kpn boven water te krijgen welke aansluitingen mijn woning heeft. (heb dit al bij de gemeente geprobeerd, maar die weet nergens van).
als er glasvezel ligt dan ga ik natuurlijk direct opzoek naar een goedkoop abo. (100 mb/s vindt ik iets te veel van het goede.