Mijn internet provider heeft beslist om geen e-mailadressen meer te leveren aan klanten.
Voor bestaande klanten houd dat in dat het e-mailadres vervalt.
Mag dit zomaar.
Provider is Mobicross voorheen Euphony.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen Email adres meer bij provider.
Re: Geen Email adres meer bij provider.
Neem je toch een Gmail of Hotmail. Keuze voldoende. Heb je ook geen probleem mocht je overstappen.
Dat had ik gelukkig al maar het is een principe kwestie ik neem een abonnement af met email adres.
Staat dit mailadres in de voorwaarden als onderdeel van het contract?pwisan schreef:Dat had ik gelukkig al maar het is een principe kwestie ik neem een abonnement af met email adres.
Zo ja, heeft u recht om op te zeggen in verband met een wijziging in de voorwaarden in uw nadeel. Zo nee, is het jammer dan en kunt u niets.
Ik kan helaas op de website nergens vinden, dat deze provider e-mail adressen verstrekt.pwisan schreef:Mijn internet provider heeft beslist om geen e-mailadressen meer te leveren aan klanten.
Voor bestaande klanten houd dat in dat het e-mailadres vervalt.
Mag dit zomaar.
Provider is Mobicross voorheen Euphony.
Wie is MOBICROSS?
MOBICROSS is een telecom provider die een volledig online assortiment van mobiele diensten aanbiedt en gebruik maakt van het kwaliteitsnetwerk van KPN.
Wij zijn niet een standaard telecom provider, maar een provider met een uniek concept in Nederland. Om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, vinden wij het belangrijk dat jij meepraat en meedenkt over hoe we dat het beste kunnen doen. Zodat we samen bouwen aan de beste service en ontwikkeling van het netwerk: JOUW NETWERK. Jouw stem, feedback en ervaringen staan bij ons centraal en wij doen wat wij zeggen. Daarom word je bij ons niet gezien als klant, maar als Member van de MOBICROSS Community.
Euphony is toch MLM-prut en al failliet in België?
Eigen domein registreren met een forwarding adres. Heb je helemaal nergens meer last van.Neem je toch een Gmail of Hotmail. Keuze voldoende. Heb je ook geen probleem mocht je overstappen.
Ja hoor, helemaal correct en niet alleen in Belgie. Een deel van de failliete boedel is een dag voor het uitspreken van het faillisement in Nederland door een groepje individuele investeerders overgenomen. Wat er van over was in Nederland probeert nu onder een nieuwe naam weer nieuwe slachtoffers te maken want ook dit nieuwe Mobicross probeert consultants te werven en ex-consultants van Euphony een poot uit te draaien.encore schreef:Euphony is toch MLM-prut en al failliet in België?
TS: als het voor u een principe is zou ik de boel gewoon opzeggen. Mobicross heeft in zijn korte bestaan al een lange waslijst aan klachten opgebouwd en ziet er niet heel kansvol uit. In mijn optiek zou een principieel mens uberhaupt niet bij dergelijke clubs moeten willen zitten, emailadres of niet.