LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen Telfort telefonie mogelijk sinds storing, modem defect.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Heeft u ook een defect modem sinds de landelijke Telfort telefonie storing van eind juni?

Ja
1
100%
Nee
0
Geen stemmen
Weet niet
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

Illuster

Geen Telfort telefonie mogelijk sinds storing, modem defect.

Ongelezen bericht door Illuster »

Twee weken geleden heeft Telfort een landelijke storing gehad op hun VoIP telefoniedienst.
Het heeft de aanbieder ongeveer 2 dagen gekost om de zaak weer aan de praat te krijgen.
ECHTER...

Veel bezitters van het Zyxel 2602H modem/router kunnen sinds deze storing nog steeds niet bellen. (Wel gebeld worden)
Na diverse telefoontjes met de helpdesk en aardig wat mobiele belminuten/belkosten verder komt Telfort tot de volgende conclusie:

"Sinds de storing is een probleem ontstaan met deze serie modems. Veel gebruikers van dit door ons geleverde modem zitten met hetzelfde probleem. We stellen dat het modem defect is geraakt."

Oplossing is dus een nieuw modem, dat uiteraard via Telfort is te bestellen. Echter... indien uw modem niet meer onder de garantie periode valt (en die kans is erg groot) moet u de kosten ZELF betalen. En dat terwijl Telfort toegeeft dat het probleem na de storing is ontstaan en dus in feite niet aan u is te wijten en hoogstwaarschijnlijk bij Telfort ligt.

Ik ben van mening dat Telfort hier niet juist handelt en in feite elke gebruiker van een modem dat dit defect vertoont, sinds de landelijke storing van eind juni, zou moeten compenseren.

Hoe is uw ervaring en mening hier over?

TdeHond

Re: Geen Telfort telefonie mogelijk sinds storing, modem defect.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mijn ervaring met Telfort kunt u vinden:
Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
------------------------------------------

Consuwijzer + klacht:

http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
--------------------
Op grond van het stalken door Telfort gedurende in totaal 7 maanden na 1ste schriftelijke opzegging bij ingelijfde provider, ( waarbij Telfort mij 2.99 per maand trachtte afhandig te maken door mijn opzegging niet te honoreren met een brief bevestiging einde contract) geef ik u weinig kans voor compensatie door Telfort.

Telfort moet op de kleintjes letten. :lol:

Gesloten