LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen wanadoo-verbinding, wel bijna 1 jaar betalen!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
j.schouten736

Geen wanadoo-verbinding, wel bijna 1 jaar betalen!

Ongelezen bericht door j.schouten736 »

Hallo,

Mijn wanadoo-verbinding werkt niet meer sinds ong. 1 maand. Heb verschillende keren gebeld hierover maar Wanadoo heeft nog geen oplossing en weet ook niet wanneer er een oplossing gaat komen.
Zelf bellen ze helemaal nooit by the way.
Oh ja, ik heb trouwens geen betalings-achterstand.
Heb inmiddels een werkende verbinding via UPC, maar kom van Wanadoo niet af.
Ze mogen wel nooit van zicht laten horen en week ik veel hoe lang nog geen oplossing hebben, maar mij wel verplichten tot april(!!!!!) te balen, omdat nou eemaal in mijn geval steeds weer per 1 april een contract ingaat voor 1 jaar waar je aan vast zit als je niet per 1 maart opgezegd hebt. Kortom, als je na 1 maart en probleem krijgt zoals ik dat kunnen ze lekker achteoverleunen en geld vangen.
Hoe lang mogen zij mij zo aan het lijntje houden?

hharteman

Re: Geen wanadoo-verbinding, wel bijna 1 jaar betalen!

Ongelezen bericht door hharteman »

---------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Naar mijn mening helemaal niet.
Ze moeten een dienst leveren en dat doen ze niet.
Je moet ze gewoon in gebreke stellen en als daar op korte termijn niets aan gedaan word is er sprake van contractbreuk.
Dan hoef jij je ook niet meer aan je contract te houden dus betalingen storneren.
Bewaar wel alle correspondentie, want de volgende stap van Wanadoo zal zijn een incasso-buro op je dak te sturen.
Die halen meestal bakzeil als je je klacht goed kunt onderbouwen.

succes

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tot en met april om precies te zijn. Jij tekent voor een jaarcontract, zegt niet op tijd op en dus zit je er aan vast. Dat je inmiddels een andere verbinding hebt zonder hen de kans te geven het fatsoenlijk op te lossen is niet relevant in dit \geval.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik weet wel zeker dat je je contract mag ontbinden. Een maand is te lang en in feite een wanprestatie. Internet is zo belangrijk geworden dat je eigenlijk ook nog recht hebt op schadevergeoding. Wat er allemaal in dat contract van Wanadoo staat doet niet ter zake zolang het niet aan de wet voldoet. Natuurlijk zal Wanadoo je geen gelijk geven. Bel eens met deze mensen voor advies:

http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=7

Gesloten