LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geflest op marktplaats door verkoper.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
frans231

geflest op marktplaats door verkoper.

Ongelezen bericht door frans231 »

wat kun je doen tegen mensen die wel je geld innen maar niet leveren wat je besteld/betaald hebt?
is het mogelijk om het gestorte geld terug te halen bij hun bank?

Gast

Re: geflest op marktplaats door verkoper.

Ongelezen bericht door Gast »

leeeeeeer het nu eens :

Marktplaats is een hol van oplichters

Marktplaats heeft schijt aan iedereen, geld verdienen

Marktplaats is voor onwetende s.u.k.k.e.l.s

topery

Ongelezen bericht door topery »

ga uw licht eens opsteken op www.internetoplichting.nl

Gast

Ik ga nu telkens ook naar speurders.nl

Veel verkopers kunnen zich daar veriviëren, dat betekend dat ze hun adres gegevens hebben doorgeven aan speurders.nl, ze krijgen dan een code via de post opgestuurd die ze dan weer moeten doorgeven aan speurders.nl

Je kan trouwens je geld terugvorderen via de bank, wel zo snel mogenlijk doen!!!!!

En doe ook aangifte bij de politie, noteer het e-mail adres, bankrekeningnummer (en daarbij ook de naam en de woonplaats) en geef dat door aan de politie.

Niet iedereen is trouwens malafide op marktplaats.
Ik verkoop vaak boeken, CD's, speelgoed en babyspullen en heb bijna nooit klachten gehad (1x van iemand die voor 1 euro een nieuw babypakje met de kaartjes er nog aan had overgenomen, en toen beweerde dat het pakje oud gedragen en onder de spuugvlekken zat, wat uiteraard niet kan bij een nieuw babypakje, en toen die 1 euro én de €2,25 verzendkosten terugeiste)

Gast

Ik maak eveneens bezwaar tegen de veralgemenisering dat marktplaats een hol van oplichters is. Ik verkoop regelmatig artikelen op marktplaats en heb al mijn zaken keurig netjes afgehandeld zonder enige klacht van de koper.

Gesloten