LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Google Adsense: Geen goed idee!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Teun.E

Google Adsense: Geen goed idee!

Ongelezen bericht door Teun.E »

Google Adsense is een soort programma van Google, waarmee je zogezegd geld mee kan verdienen. Je zet advertenties op je site, en steeds als iemand op die advertenties klikt krijg je een paar centen. Je krijgt uitbetaald als je aan 't einde van de maand 100 dollar heb.

Ik heb deze advertenties dus genomen, en het begon allemaal perfect. De inkomsten verschilden van 2 dollar per dag, tot 10 dollar per dag, en op pieken soms 20, en een enkele keer zelfs 50 dollar per dag. Je kan precies zien hoeveel je in totaal hebt verdiend, en hoeveel per dag, etc. etc. Ik zag dat ik 260 dollar had verdient, dus zou eind Februari uitbetaald krijgen.

Tot ik tot mijn verbazing een mailtje kreeg, van Google Adsense. Hierin stond dat ik ongeldige kliks had gegenereerd, door automatische bots of iets dergelijks. Ik wist van niks, en mailde Google of ik hier meer informatie over mocht. Ik kreeg alleen maar standaard mailtjes terug, met daarin dingen zoals: We kunnen informatie vrijgeven over de ongeldige kliks, etc.

Nu heb ik deze 260 dollar niet uitbetaald gekregen, en zal deze nooit uitbetaald krijgen ook, want deze word teruggestuurd naar de adverteerders, terwijl ik helemaal niks heb gedaan!

Heeft iemand anders ook al zulke problemen met Google Adsense gehad? En wat kan ik hier tegen doen?

Sjoerd_

Re: Google Adsense: Geen goed idee!

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Misschien zelf per ongeluk iets te vaak geklikt? Om welke website gaat het?

Teun.E

Ongelezen bericht door Teun.E »

Ik heb zelf 1 keer op mijn eigen advertentie geklikt, en dat was omdat ik gewoon geinterreseerd was op welke site ik uitkwam.

De advertenties stonden op verschillende sites, maar die zijn er ondertussen allemaal alweer af.

0059099

Ongelezen bericht door 0059099 »

had je misschien ergens een tekst staan als:

"Klik op de advertenties" "Google betaald mee" "steun onze site door op onze adverteerders te klikken" ? .o.i.d.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Ze zijn heel streng .Zodra je deze regels overtreedt zullen ze niet uitkeren .

ralphje

Ongelezen bericht door ralphje »

Was het maar zo. Ik heb me gehouden aan hun voorwaarden, en ook mij keerden ze niet uit. En dat terwijl ik ongeveer een jaar deed om mijn inkomsten te werven. Ik ben helaas niet de enige. Hieronder een lijst met urls waar ik geirriteerde mensen vond:

Aparte weblogs
Site 1 <-- ok, das mijne
Site 2
Site 3
Site 4
Site 5
Site 6
Site 7
Site 8
Site 9
Site 10
Site 11