Wanadoo wijzigt met ingang van 14 januari haar Algemene Voorwaarden. Er wordt nu o.a. VERPLICHT gesteld dat je je KPN-lijn niet opzegt en dat je, mocht je die opzeggen, een 'boete' moet betalen aan Wanadoo. Zo zijn er nog enkele verzwaringen aan te wijzen.
Dit maakt het mogelijk voor iedereen die VOOR 8 december Wanadoo ADSL heeft aangevraagd om de overeenkomst voortijdig te beëindigen en wel per 14 januari 2006.
Alle info over de nieuwe voorwaarden is te lezen op http://www.wanadoo.nl/wanadoonl/voorwaarden/25165.html#
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis voortijdig opzeggen Wanadoo ADSL!
Re: Gratis voortijdig opzeggen Wanadoo ADSL!
Kunnen bestaande klanten dan ook opzeggen ?? mijn contract loopt tot augustus
Juist voor bestaande klanten moet dit mogelijk zijn!
Zodra jij aangeeft (voor 14 januari) bij Wanadoo dat je niet akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden zullen zij jouw contract moeten ontbinden.
Zodra jij aangeeft (voor 14 januari) bij Wanadoo dat je niet akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden zullen zij jouw contract moeten ontbinden.
Is het zo makkelijk dat je alleen maar hoeft aan te geven dat je de nieuwe algemene voorwaarden niet accepteerd, of moet je dit uitgebreid uitleggen. Wij willen nl. onze telefoonliijn bij kpn opzeggen. We betalen hier veel voor, ook isdn, en maken hier maar weinig gebruik van.
Volgens het stilzwijgend verlengde contract van ons adsl-lite abonnement mogen we pas per 30 september stoppen.
Wie weet hoe je dit precies moet aanpakkken.
Hopper
Volgens het stilzwijgend verlengde contract van ons adsl-lite abonnement mogen we pas per 30 september stoppen.
Wie weet hoe je dit precies moet aanpakkken.
Hopper
Echt flauwekul dit, ik zie niet in welke verzwaringen er komen. Wat betreft het toegevoegde stukje over KPN, is het heel logisch dat Wanadoo de kosten doorberekend aan de klant die KPN berekend voor het in dienst houden van een telefoonlijn. We hebben het hier over een bedrag van ongeveer tien Euro per maand, net zoveel als een belbudget-abonnement, daarom word ook geadviseerd om je telefoonlijn niet helemaal op te zeggen, maar deze om te zetten in belbudget, er zijn al wel providers waar je geen abonnement bij KPN meer hoeft te hebben, maar bij Wanadoo is dit nog nooit zo geweest,
De aansluiting bij KPN willen stopzetten, als we willen overschakelen op analoog, dan kost dat 75 euro. Als we overschakelen naar belbudget, dan blijven we de kosten voor isdn houden.
Het plan is om over te stappen naar upc, ondanks alle negatieve berichten. Problemen zullen er overal wel zijn. Ik hoor ook mensen die zeer tevreden zijn.
Het plan is om over te stappen naar upc, ondanks alle negatieve berichten. Problemen zullen er overal wel zijn. Ik hoor ook mensen die zeer tevreden zijn.
Blijft toch een moeilijk onderwerp denk ik, er is net een kennis van me bij UPC weggegaan omdat hij helemaal gek werd van zijn aansluiting, terwijl ik een collega heb die bij UPC zweert, ik denk dat je verhoudingsgewijs moet kijken, en dat er gewoon minder mensen tevreden zijn over UPC dan bijvoorbeeld XS4ALL.
Zelf heb ik wanadoo en heb geen klachten maar dan ook geen livebox, zit alleen te denken over te stappen naar Tele2 met zowel bellen als internetten maar dan puur om voordeliger uit te zijn.
Je kunt natuurlijk alstijd naar UPC gaan, volgens mij hebben ze daar ook een proefperiode dus kun je altijd kijken hoe het bevalt.
Groet
René
Zelf heb ik wanadoo en heb geen klachten maar dan ook geen livebox, zit alleen te denken over te stappen naar Tele2 met zowel bellen als internetten maar dan puur om voordeliger uit te zijn.
Je kunt natuurlijk alstijd naar UPC gaan, volgens mij hebben ze daar ook een proefperiode dus kun je altijd kijken hoe het bevalt.
Groet
René
Zelf ga ik overstappen op InternetPlusBellen van KPN. Heb geen zin in UPC-ellende, nieuwe telefoonnummers en meerdere rekeningen, dus voor mij sluit dit perfect aan!