LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote vraagtekens bij Nature's House uit Harderwijk en de si

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Anita1234

Grote vraagtekens bij Nature's House uit Harderwijk en de si

Ongelezen bericht door Anita1234 »

Grote vraagtekens bij Nature's House uit Harderwijk en de site van Natushop.

Ik heb een probleem met Nature's house uit Harderwijk en Natushop op internet.
Ik probeer al heel lang producten van Chello via hen te bestellen maar dat lukt steeds niet.Wanneer ik de bestellijst invul klopt de totale factuur niet. Als ik dan het info.nr bel krijg ik een callcenter en die beloven dat ik teruggebeld wordt.Ik heb inmiddels meerdere malen gebeld maar er word nog steeds niet terug gebeld.
Op de site klacht.nl staan al meerdere klachten over dit bedrijf uit Harderwijk.
De haargel van Chello werd bij de natuurvoedingswinkel bij ons verkocht maar opeens niet meer. Ik vraag me nu ondertussen ook wel af of de producten van Chello wel zo natuurlijk zijn. En ik vind het belangrijk dat de problemen rond deze zaak opgehelderd worden.

Chocomelk

Re: Grote vraagtekens bij Nature's House uit Harderwijk en de si

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Anita1234 schreef:Grote vraagtekens bij Nature's House uit Harderwijk en de site van Natushop.

Ik heb een probleem met Nature's house uit Harderwijk en Natushop op internet.
Ik probeer al heel lang producten van Chello via hen te bestellen maar dat lukt steeds niet.Wanneer ik de bestellijst invul klopt de totale factuur niet. Als ik dan het info.nr bel krijg ik een callcenter en die beloven dat ik teruggebeld wordt.Ik heb inmiddels meerdere malen gebeld maar er word nog steeds niet terug gebeld.
Op de site klacht.nl staan al meerdere klachten over dit bedrijf uit Harderwijk.
De haargel van Chello werd bij de natuurvoedingswinkel bij ons verkocht maar opeens niet meer. Ik vraag me nu ondertussen ook wel af of de producten van Chello wel zo natuurlijk zijn. En ik vind het belangrijk dat de problemen rond deze zaak opgehelderd worden.
Waarom wil je dan toch daar bestellen als je het al niet vertrouwd ?

NaturesHouse

Re: Grote vraagtekens bij Nature's House uit Harderwijk en de si

Ongelezen bericht door NaturesHouse »

Geachte Klant,

Het betreft hier een vraag mbt Chello Haargel, onze fabrikant kon helaas de haargel niet meer in tubes aanleveren en we hebben daarom gekozen voor een pot. We verwachten eind oktober de Chello haargel weer te kunnen leveren. Dit traject duurt wat langer omdat we naast een nieuwe verpakking (pot) ook ons label moeten aanpassen.

Anita1234 krijgt van ons dan 2 gratis Chello haargel geleverd, zodra op voorraad.

Met vriendelijke groet,

Nature's House

Gesloten