LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Habbohotel straft onterecht!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
IKblijfANONIEM

Habbohotel straft onterecht!

Ongelezen bericht door IKblijfANONIEM »

Ik heb voor het gebruik van een zogenaamde sneltoets programma 1 van de habboregels overtreden ze begonnen met flooden etc maar toen zei ik dat ik er helemaal niks vn afwist :cry: Ik ben onterecht gestraft en doe hiermee een aanklacht tegen habbohotel, Ze verdienen het niet om dit te doen! :evil:

SytzePunk

Re: Habbohotel straft onterecht!

Ongelezen bericht door SytzePunk »

Flooden is tegen de Habbogregels, En hoezo je wist het niet?

Je hebt toch de Habboregels gelezen? Dus je bent ook niet onterecht gebanned,

xXlucjuhXx

Ongelezen bericht door xXlucjuhXx »

Neej maar op flooden staat meestal een 2 uur ban.

ricky650

Ongelezen bericht door ricky650 »

je zal heus wel wat hebben gedaan en ze hebbe je gestraft ???
wat voor straf dan?? 1 uur ban? want voor zoiets krijg je geen ip ban je moet niet zeuren habbo doet er alles aan om floodenscammen hacken alles te verkomen.,... en als je zoiets niet doet.. dan moeten ze het wel... ok iedereen doet wel is zoiets.. maar ze proberen het te verkome!!

yannick

Ongelezen bericht door yannick »

:cry: ik ben ook onterecht verbanne en ik heb niks gedaan er staat dat ik scam en ik heb een ban op mijn ip = mijn habbo ik kan er nooit meer op en ik klaag bij deze de site aan :@

xXlucjuhXx

Ongelezen bericht door xXlucjuhXx »

Je zal hus wel iets gedaan hebben. Misschien heb je al eerder waarschuwingen gekregen. of heb je iets gedaan dat echt neit thuis hoort.

HABBO MOET BLIJVEN ANDERS WIL IK MIJN GELD TERUG!!!

IKblijfANONIEM

Ongelezen bericht door IKblijfANONIEM »

Dat zal je verbazen maar ik heb nu een ip 2 uur ban :evil:

ik heb ze de koude douch gegeven ik klaag ze aan ik help aan de rechtzaak ik eis me geld terug en ik eis een verklaring voor dit alles

Geloofut zelfgb

Ongelezen bericht door Geloofut zelfgb »

ertg5hrnthkyt4gg

An0n13mpJ3

Ongelezen bericht door An0n13mpJ3 »

Ik ViiNd Het AlleMaaL FlaUweKull HabBo Is Sow LeUk Je LeeRt ZoVeeL LeUke MeNseN teGe Jullii MoeTeN heT Zo LaTeN :cry: AlleeN aLs HeT Nuu GeeN GeLd KosTe ZOudE eR Ook GeeN pr0bleMe Zijn :twisted:

SytzePunk

Niet zo zeuren,

Je hebt een Grote regel van het Habbohotel verbroken en gelukkig geen Perm ban gehad,

Je hebt de regels dus niet Gelezen en en kreeg een ban voor Flooden,

hoezo rechtzaak?

bloemie

Ongelezen bericht door bloemie »

xlucjuhxx ik had een onterechte ip van 3 dagen wegens mijn mening zeggen, ik zei alleeen maar ik vind dat hobbas te snel en te vaak bannen, daar kreeg ik 3 dagen ip ban voor.
dus zeg niet dat je perse altijd iets gedaan hebt als je een ban hebt, want dat is niet waar jullie willen de waarheid niet onder ogen zien maar ik wil jullie wel eens horen als jullie een onterechte perm ban of ip ban krijgen, of als je net gehackt bent en ter waarde van 500 euro kwijt bent en daar bovenop ook nog eens 500 euro word geboden als je oprot, na nee gezegt te hebben de dag erop een perm ip ban te hebben dus ga nu niet zeggen dat alles koek en ei is daar, jullie zijn zo bang dat habbohotel stopt dat je zelfs als je het bewijs zou hebben je niet eens zou toegeven dat er wat aan de hand is met habbohotel.

KissANne

Ongelezen bericht door KissANne »

HabboHotel Is Vaag Bezig Idd..=O :? :shock:

SytzePunk

Jullie geven niemand van de Habbo staff eens geen respect.

alleen dat hun veel te veel bannen..

Stank voor dank kun je wel zeggen.

.:IkkU:.

Ongelezen bericht door .:IkkU:. »

Jaah idd :?
wtje hoeveel habbo's er al zijn geholpen door de hobba's... en als dan een paar gasten habbo gaan verknallen met dat gevloek enzo..
logisch dat je dan verbannen word..
en sommige zeggen: ja je mag je mening niet geven, dan word gelijk verbanne!!

nou srry hoor maar denk er eerst overna voordat je wat zegt, als je iemand uitmaakt voor *weet ik het wat* omdat je gebant ben vind ik dat geen mening.... als je een goeie reden hebt Ok, maar ga niet zitten schelden ofz0w.. da's zo kinder8tig.. :?

Mainbord

Ongelezen bericht door Mainbord »

Ik vind dat het moet blijven omdat er velen geld aan hebbn uitgegeven.
Dus als ze zouden moeten stoppen zouden al deze mensen hun gled kwijt zijn en hebben ze er niks meer aan.

Ik vind wel dat er iets aan het beleid gedaan moet worden. En er niet al te snel geband moet worden omdat sommige onschuldig zijn.

Ook ik ben de duppe geworden van habbohotel. Ik zelf het voor mischien wel meer dan 150 euro aan habbohotel uitgegeven. totdat ik op een gegeven moment geband was voor scam acties. Dit was echter niet het geval maar daar doen ze niks op uit. Ik heb al tig mails naar hun klantenservice gestuurd en echter niks terug gekregen. Dit vind ik een kwalijke zaak.

Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt.

Deexyboy

Ongelezen bericht door Deexyboy »

Als het een ontregte Ban zou zijn dan zou je niet toegegeven moeten hebben :S , je hebt zelf gezegtdat je flood of andere Script programma's Gebruiken , ik zal je zeggen kijk op habbo-secrets.nl.tt en lees het hobba handboekv, hobba's Weten echt wlewat ze moeten doen .

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al. U kunt onder dat onderwerp uw reactie kwijt over Habbohotel.

Met vriendelijke groet
Redactie Radar

Gesloten