Habbohotel is een 3d chat room waarbij je geld moet betalen voor digitale meubels wat ik dus heb gedaan (waar ik achteraf spijt van heb). Op een dag waren opeens al mn meubels uit mijn kamer verdwenen. Ik riep toen een moderator en mn meubels waren binnen een mum van tijd terug. dit zelfde over kwam mij een paardagen geleden weer. Ik weer een moderator geroepen. Maar er kwam er geen na een paar pognen zonder gehoor heb ik de klantservce proberen te mailen. het enige wat ik krijg is een mail automatisch gegenereede e-mail waarin staat dat ik mn wachtwoord aan een ander persoon heb gegeven. Van tientalle personen heb ik gehoort dat ze precies dezelfde e-mail kregen. Mooie klanten service is dat, een computer. De mensen achter habbo nemen niet eens de tijd voor hun klanten en als ze een probreem hebben laten ze de habbo's stikken.
En alle nu nog vrolijke kinder kunne vroeg of laat hun in habbo geinvesteede zakgeld vaarwel zeggen dank zij de "geweldige" mensen van habbohotel, met de nadruk op nathalie korsman en christian batist.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] habbohotel
Re: habbohotel
blijf je dit posten??????
Er zijn zoveel gratis chat mogelijkheden, probeer het daar eens
Er zijn zoveel gratis chat mogelijkheden, probeer het daar eens
nee ik heb een paar honderd euro eraan uitgeeven dan denk ej toch niet dat ik vrolijk wegloop ofwel?
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie