LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HCCNET abonnement verhoogt met 29%

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
michiel smit

HCCNET abonnement verhoogt met 29%

Ongelezen bericht door michiel smit »

Vraag?

Ik heb sinds jaren een adsl aansluiting via hccnet.
Ik ben 4 jaar geleden lid geworden vanwege de goede prijs verhouding en heb toen ook adsl via hccnet genomen.
Nu krijg ik van de week een E-Mail dat de prijs met ruim 5 euro wordt verhoogt door toedoen van KPN zegt men bij HCC net.
De oude prijs was 19,40 euro per maand en dat wordt 25,00 euro per maand
dit is toch echt een stijging van 29% en dat lijkt me niet echt redelijk.
Ik ben erg benieuwd wat de overige HCC-Netters hier van vinden, en/of dat er meer klachten hierover zijn?

Ik MOET er wel bijzeggen dat in de afgelopen 4 jaar er GEEN prijsverhoging is geweest, maar in 1 keer 29% duurder lijkt me ook wat teveel van het goede :cry:

Dit even ter Informatie.[/b]

unSOUND

Re: HCCNET abonnement verhoogt met 29%

Ongelezen bericht door unSOUND »

Dat dat door KP zou komen vind ik vreemd. Dan zouden alle abbo's die via KPN lopen duurder worden... en dat is volgens mij niet het geval...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Welk abbo heb je dan?

http://www.hccnet.nl/hccnet/abo.html

HCCnet splitst z'n abbonementsgeld uit in een hcc deel en een KPN deel dus je kan zo zien waar de prijsverhoging vandaan komt lijkt me!?

unSOUND

Ongelezen bericht door unSOUND »

KPN heeft al een tijdje geleden een prijsverhoging doorgevoerd, maar alleen voor de providers qua inkoopsprijzen. Alle andere providers betalen deze verhoging zelf, alleen HCC berekend de verhoging door aan de klanten...

Gesloten