LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Kopen via internet vind ik:

Peiling eindigde op 17 jun 2005 16:59

Betrouwbaar
3
60%
Doe het wel eens maar koop liever in een winkel
2
40%
Onbetrouwbaar
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 5

wildsseb

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Ongelezen bericht door wildsseb »

Help,

Mijn telefoon is onlangs kapot gegaan en ik ben een sgaan surfen op internet en kwam daar mooie telefoons tegen op een site voor een redelijke prijs.
Maar in mijn ogen is hij iets te redelijk maar ziet de site er wel betrouwbaar uit (ook met aanmelden loop je een uitgebreide procedure door) maar toch weet ik eht niet zeker dus post ik heir de link en wil ik vragen of iemand ervaring heeft met deze site en zo ja wat voor.

Sebastiaan

Link:
mobilessmart.com

wildsseb

Re: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Ongelezen bericht door wildsseb »

Niemand heeft ervaring of kan mij helpen?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Maar in mijn ogen is hij iets te redelijk maar ziet de site er wel betrouwbaar uit

geef je zelf het antwoord dan niet????

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik zou zoiezo niet met de eerste de beste in zee gaan, maar in ieder geval meerdere sites afgaan. En nog veel beter is om gewoon naar de winkel te gaan en je daar te laten voorlichten.

Dat een site er betrouwbaar uitziet, wil niet altijd zeggen dat ie ook betrouwbaar is. Daar spelen ze juist op.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

OMG hoe dom kun je zijn? Een telefoon koop je gewoon in de winkel, niet van een of andere derderangs site die er zeer onbetrouwbaar uitziet. Maar goed, als jij je geld wilt weggooien be my guest,

Gesloten