Na ruim 3 maanden wachten op de verhuizing van mijn internetaansluiting was ik het spuug zat. Ik heb 7 januari aangetekend geschreven dat ik met onmiddelijke ingang al mijn abonnementen opzeg. Geen teken van leven uit het land van verstatel zoals alle brieven en telefoontjes. Heb ik eindelijk een nieuwe adsl aansluiting elders aangevraagd, is mijn adsl van versatel weer ineens aangesloten.
Wat moet ik nu met die lui, ik ben het spuugzat en ik wil niks meer met versatel te maken hebben. Wat moet ik nu?
P.s. nummer van versatel zodat je maar €1,15 per gesprek kwijt ben is 0900 2021898.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hellup Versatel
Re: Hellup Versatel
Als je contract nog niet is afgelopen kan je er niet zomaar af.Is dit wel het geval ,dan kunnen ze je natuurlijk ,omdat je na een aangetekend hebt opgezegd, niet meer verplichten om met je te gaan doorgaan .
Even via je nieuwe provider opnieuw aan laten sluiten .
En voor de anderen :
Verhuizen ,bij Versatel doe je het makkelijkst (op tijd) via hun site op je privé pagina. (inloggen) . Opzeggen moet wel aangetekend.
Even via je nieuwe provider opnieuw aan laten sluiten .
En voor de anderen :
Verhuizen ,bij Versatel doe je het makkelijkst (op tijd) via hun site op je privé pagina. (inloggen) . Opzeggen moet wel aangetekend.
Re: Hellup Versatel
onzin die 3 maanden is gewoon pure wanprestatie, en dus reden om contract te beeindigen