LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het meubeltje van 800 euro...

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Shield

Het meubeltje van 800 euro...

Ongelezen bericht door Shield »

En goh, wat gebeurde er met mijn post van gisteravond?
Vast per ongeluk verwijdert, hè admin? Maar geen nood, ik post hem gewoon opnieuw!

In de Habbo Nieuwsbrief van 30/03/2005 ( http://www.habbohotel.nl/habbo/nl/commu ... le/?id=428 )staat het verhaal over het meubel van €800. Die is, zoals er staat, NOOIT verkocht voor 800 euro en nu dus ook niet. De Gouden Toverlantaarn -want zo heet dat ding - Is weggegeven bij een wedstrijd aan 5 mensen.

Dus wat Radar beweerde klopt dus gewoon niet.

Ook lieten ze zien dat het op een pagina stond. Dit was NIET www.habbohotel.nl maar een zogeheten FANSITE. Daar staat op wat de mensen van die fansite VINDEN dat dingen waard zijn!

Radar moet voortaan beter uitkijken wat de in een uitzending laten zien en beweren.

Ook vind ik het raar dat er kinderen van ACHT JAAR in de studio waren terwijl de gemiddelde leeftijd 15 jaar is! :O

Verwachten jullie echt dat ze iets zinnigs te vertellen hebben. Ik weet bijna zeker dat deze kinderen opgelicht zijn (Er worden gratis credits aageboden in ruil voor hun wachtwoord) en zo hun account kwijtraakten. Waarom ze verbannen zijn is duidelijk: De oplichter heeft op HUN account aan anderen ook weer wachtwoorden gevraagt!

Er zijn ook habboërs van 18 jaar, misschien konden DIE in du uitzending komen.

En die ouders van die kinderen weten gewoon niet waar ze het over hebben. 'Er werden hem credits aangeboden en dat had hij geweigert en daarom werd hij verbannen!'

Ik bedoel maar -_-"

Vroeger geloofde ik alles wat in Radar gezegt werd -Dat was vóór de uitzending van 28 maart- maar nu denk ik bij alles dat het net zo goed net zo'n onzin kan zijn als wat beweerd werd over Habbo.

En nog iets.. Steeds als ik een bericht plaats waarin iets negatiefs over de uitzending of over de gegeven informatie daarin staat wordt dat bericht binnen een half uur gewoon verwijdert :O

maar ach.. niemand houdt van negatief commentaar..

Wees gegroet!

Shield, een Habbo

Gast

Re: Het meubeltje van 800 euro...

Ongelezen bericht door Gast »

HabboHotel is er nog goed vanaf gekomen bij Radar.
Het Hotel maakt misbruik van hebberige kleine kinderen en jeugd.
Ze halen het slechtste in kinderen boven.
Kinderen gaan het slechte pad op om meubels te kunnen kopen.
En als ze het niet kunnen kopen dan stelen ze het wel.

Gast

Wat er zo erg aan is :?:
Heb je het forum niet gelezen :!:
Kinderen in de leeftijdklasse van 8 tot 18 die bestolen worden... het Hotel uitgezet worden... zakgeld weg.... stelen....
Habbo haalt het slechtste in en Kind boven.

Gast

Je hebt helemaal gelijk Shield, het was een flutuitzending, nah, uitzending nog niet direkt, de manier van "aansnijden", "voorleggen" van het "probleem" rond het Habbo Hotel.

Naar mijn idee had Radar geen notie waar ze het over hadden, in het begin ging het wel, tótdat ze met dat flutverhaal van die 5200 credits op de proppen kwamen "dus dat meubel wordt aangeboden voor (ik geloof dat er gezegd werd) 820 euro!".

Wat een onzin, als Radar zich wél goed verdiept had in waar het nu echt om draait, dan was dit onzinnige 5200 credit verhaal niet eens nodig geweest om naar boven te halen.

Persoonlijk vind ik dat nu Radar een rectificatie moet plaatsen en dan wel te verstaan ook wéér in een uitzending. Ze hebben immers iets aangehaald wat naar mijns insziens voor de "gewone mens" (dus iemand die niet eens wéét wat Habbo Hotel is) totaal niet te begrijpen valt. Buiten het feit dat wát ze hiermee brachten totaal niet dé "werkelijkheid"is maar inderdaad een ruilwaarde, gehaald van ee nof andere fansite. Wát een afgang!

Ik kan me goed voorstellen dat merendeel van de kijkers (dus buiten de Habbo bezoekers om) heeft gedacht: "huh??? waar hebben dié het nou over?". Dus 1 lichtpuntje, er zijn mensen die anderen proberen te overtuigen dat Habbo, zo niet dán maar sommige van de medewerkers, "corrupt" is. Laat het nu zo zijn dat juist door die uitzending de site nog méér bezoekers heeft getrokken, want goh, dát zag er tóch wel erg leuk uit voor een chatsite.

En als al die nieuwe Habbo's dan gewoon, zoals het moet, eerst alle voorwaarden goed doornemen, ernaar handelen indien nodig, géén hersenpan van een koe hebben om in scam te trappen na het lezen van de veiligheidtips, dán pas zal alles naar behoren gaan. En ja, beveiliging komt nu eenmaal niet van 1 kant op het internet, dit is zowel aan de beheerder van de site als aan de consument. Is de een of de ander nalatig erin, dan kan het mis gaan. So simple.

Gesloten