LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net facturatie na opzeggen KPN telefoonaansluiting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Mag Het Net zomaar het abonnement wijzigen?

Ja
3
38%
Nee
5
63%

Totaal aantal stemmen: 8

Juudje

Het Net facturatie na opzeggen KPN telefoonaansluiting

Ongelezen bericht door Juudje »

Momenteel heb ik ADSL tijdsurfen abonnement bij Het Net voor EUR 3,95 per maand. Omdat ik binnenkort ga verhuizen heb ik mijn vaste telefoonaansluiting bij KPN opgezegd. Mijn Het Net abonnement heb ik ook opgezegd, maar dat loopt nog door tot juni 2007 omdat het een jaarcontract betreft. Nu zie ik echter online dat ze mijn ADSL abonnement hebben aangepast naar ADSL zonder vaste telefoonaansluiting voor maar liefst EUR 20,- per maand! :evil: :evil: :evil:
Ik wil helemaal geen ADSL zonder vaste telefoonaansluiting!!! Dat ik die EUR 3,95 door moet betalen tot juni 2007 vond ik prima, maar dit is echt te gek voor woorden!!!

RADonker

Re: Het Net facturatie na opzeggen KPN telefoonaansluiting

Ongelezen bericht door RADonker »

Nee dat is logisch dat je dat niet wilt maar de aansluiting naar het Net moet ook betaald worden en zit niet in je abonnement. Nu je geen KPN abonnement meer heb innen ze het via het Net en dat lijkt mij toch terecht want alleen de zon is gratis en de rest kost eenmaal geld.

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

Belbudget + € 3,95 < € 20,-. Daarom onterechte wijziging. De juiste wijziging is de kosten van belbudget (ik geloof ongeveer € 9,-) + € 3,95 = ongeveer € 13,-

pvd

??

Ongelezen bericht door ?? »

@pvd: nee, want dat is een product dat HetNet niet aanbiedt.

Juudje

Ongelezen bericht door Juudje »

RADonker
Geplaatst op: 16 Nov 2006 18:14 Onderwerp: Het Net

Nee dat is logisch dat je dat niet wilt maar de aansluiting naar het Net moet ook betaald worden en zit niet in je abonnement. Nu je geen KPN abonnement meer heb innen ze het via het Net en dat lijkt mij toch terecht want alleen de zon is gratis en de rest kost eenmaal geld.
Ben ik niet met je eens, want ik betaalde tot nu ook maar €9,67 aan KPN voor mijn belbudget abonnement en €3,95 voor ADSL Tijdsurfen aan Het Net. Als ik geen ADSL zou hebben zou ik ook die €9,67 voor Belbudget moeten betalen dus met jouw conclusie dat ze nu iets extra's moeten innen omdat ik geen vaste lijn meer heb ben ik het niet eens. Ik betaal nu nl. ook niks voor mijn ADSL aan KPN (waarschijnlijk omdat het tijdsurfen betreft).

Ik heb dan ook inmiddels de helpdesk van Het Net gebeld, de situatie uitgelegd, en ze hebben per direct het abonnement terug gezet naar ADSL tijdsurfen, ik hoef dus tot aan het einde van het jaarcontract alleen de €3,95 te betalen, zoals het ook hoort! :D

ronald74

Ongelezen bericht door ronald74 »

Ik had een adsl-lite abonnement bij Hetnet a € 19.95 per maand welke loopt tot november 2007. Ben in januari naar upc overgestapt (telefonie & internet), tot volle tevredenheid overigens. Hetnet heeft mij toen overgezet op een abonnement adsl zonder vaste telefoonaansluiting a € 28.95 per maand. Verschillende keren gebeld naar Hetnet echter het wordt niet teruggedraaid omdat ik aan contractbreuk heb gedaan.....

Volgens de voorwaarden van Hetnet zou KPN mij 2 opties voorleggen:
1. behoud van ADSL door het omzetten van uw ADSL-abonnement naar een ADSL zonder vaste telefoonlijn -abonnement per direct en behoud van contractstermijn;
2. opzegging van het huidige ADSL-abonnement per einde jaarcontract

Heb ik dus nooit gehad en KPN verwijst mij naar Hetnet die vervolgens weer zegt dat het niet teruggedraaid kan worden!

Wie heeft er tips?????

Gesloten