LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net;heb ik een duurder en minder snel abonnement? RUK

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
senseo

Het Net;heb ik een duurder en minder snel abonnement? RUK

Ongelezen bericht door senseo »

Hallo,

Ik zat bij Freeler, zelden problemen.
Nu naar het Net, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel problemen.

Nu lees ik ergens op het forum dat ik met m'n abonnement van 32 euro minder snel schijn te internetten dan een ander abonnement van 24 euro.
Vraag: Is dat waar?
Zit er geen verschil tussen?

En er is dus niemand van het Net die je hierop attendeert.
Geen brief geen email.
En ik heb al zoveel problemen gehad met het overstappen, met e-mails enz. (vanavond dus ook weer), en soms ook met het internetten, mn in het begin.

Zooooooooooooo zwak, zo klantonvriendelijk, getver, getver
Ik voel me behoorlijk verneukt als het klopt dat ik fors meer betaal en minder snel internet. dat is toch geen dienstverlening, wijs je eigen klant hierop zou ik zeggen. Dit is mi niet slim van het Net en op de iets langere termijn zeker niet commercieel.

Een boevenstreek!
Laatst gewijzigd door senseo op 19 jan 2006 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

senseo

Re: Het Net;heb ik een duurder en minder snel abonnement? RUK

Sorrie voor mijn taalgebruik!
In een opwelling, want ik krijg nu ook helemaal wederom geen e-mail !
En dat komt vanavond extra slecht uit.

Het Net, ik begin dat mannetje steeds irritanter te vinden.
Ik verlang terug naar Freeler.

Bink007

Ongelezen bericht door Bink007 »

Heb voor driekwart jaar geleden nog zitten te twijfelen tussen Freeler en Het Net. Uiteindelijk voor Het Net gekozen en zoals uit het betoog van de vorige schrijver mag blijken was ik daar dus ook terecht gekomen wanneer ik in eerste instantie voor Freeler had gekozen. Freeler waar ik in eerste instantie goede ervaringen mee had is er dus ook niet beter op geworden door de overname van Het Net, zo blijkt .

Ook ik zit dus weer eens voor de zoveelste keer met een storing in mijn email verbinding. Het begint er veel op te lijken dat Het Net net als UPC zo meteen ook nog een extra forum onderdeel bij tros radar gaat krijgen als deze ellende zo doorgaat.

De helpdesk probeer ik ondertussen zoveel mogelijk te vermijden daar ik hier mezelf toch duidelijk begin af te vragen in hoeverre hier niet sprake is van een bepaalde bedrijfspolitiek, om de kosten bij bepaalde handelingen zoveel mogelijk op te laten lopen.

Gewoon nog even doorgaan met graaien is mijn boodschap voor Het Net. Het zal een ieder dan snel duidelijk zijn welke filosofie er werkelijk achter dit bedrijf schuil gaat.

rdeb

Ongelezen bericht door rdeb »

Ook ik had en heb nog problemen, maar een advies heb ik wel, gewoon inloggen bij hetnet op de selfcare pagina met je gebruikersnaam en wachtwoord. Hierna je abo wijzigen in snelsurf abo en over ongeveer 3 dagen heb je 4 mb snelheid voor 24,95 en dat is echt waar, dus geoon doen.

Alco

Ongelezen bericht door Alco »

Het Net hoe lang laat je je nog in de boot nemen :?: :arrow:

Bink007

Ik was er inderdaad ook bijna ingetrapt. Mijn irritatie in deze is dan ook met name begonnen doordat ik de helpdeksk om nadere informatie ging vragen bij een omzetting als voorgaand beschreven. Kreeg allerlei antwoorden op niet gestelde vragen en toen ik daar bovenop ook nog diverse storingen kreeg werd snel duidelijk waar Het Net werkelijk voorstond voor wat betreft de definitie van service.

Gelukkig heb ik dus niet gekozen voor de goedkopere en snellere verbinding, wat alleen download betreft overigens, maar goed dat terzijde. Mijn keuze was zo om snel mogelijk van Het Net af te zijn en daarbij de hogere resterende 3 termijnen voor lief te nemen. Op het moment dat je namelijk kiest voor de goedkopere en snellere versie hang je weer voor een jaar aan Het Net vast en dat was dus in mijn geval niet de bedoeling.

senseo

bink, duidelijk verhaal.
Ik ga es even rustig bekijken wat ik ga doen.
V....... ik baal zo van zo'n organisatie dat ze bestaande klanten gewoon niet op de hoogte stellen.
ASOCIAAL
KLANTONVRIENDELIJK

Wie weet hoe dat overnemen met Freeler eigenlijk is gegaan.
Freeler was wrs. goedlopend weinig problemen, goede service, goedkopere helpdesk enz.
Het Net (KPN) dacht : wow
overnemen en tsjakkaa de ellende begint?

Zoiets?
Denk ik dan als leek, wie weet er echt iets meer van?

just

Ongelezen bericht door just »

Ik snap het niet hoor...

En maar zeuren dat er belangrijke mails niet binnen komen.
Waarom open je niet een Hotmail of ander gratis account??

Als je verbinding goed is moet dat toch lukken.

Als je echt belangrijke mails denkt te missen is dit wellicht een optie!

Greets,

Just

Bink007

Ben het helemaal met je eens just. Hier wordt veel te veel gezeurt op deze site. Een hotmail account erbij nemen met Het Net als provider is inderdaad het meest minimale wat je moet doen. Je problemen zullen dan wat het emailen betref voor een groot gedeelte opgelost zijn.

Wouter_Oud

Ongelezen bericht door Wouter_Oud »

Het Net hoort gewoon de service te leveren waar je voor betaald, dit staat helemaal los van of het beter is om een Hotmail account te openen.

Flipipo

Ongelezen bericht door Flipipo »

Ik had ook flinke trammelant met Hetnet...heeft zowat 1 jaar geduurd voordat bekent was dat fout aan hun te wijten was... ze gaven niet echt toe maar uit coulante overwegen hebben ze mij wel betaald.... Inderdaad schrok ik september 2005 dat abonnement van 32,95 niet meer bestond maar wij wel betaalden terwijl 24,95 betere was en sneller! Raar maar waar, geen bericht.... dus maar zelf abonnement omgezet via self care menu... ja hoor omgezet en nu dus goedkopere abonnement! Nu gaat het gelukkig al ruim 2 jaar goed tussen ons en hetnet(zelfs verhuizing was perefct door hun geregeld!!!!) Toch een positieve kant na trammelante jaar

gsm-it

Ongelezen bericht door gsm-it »

Praktijkvoorbeelden die ik (gelukkig niet persoonlijk) meegemaakt heb.

ALs een verbinding via HetNet eenmaal goed draait zijn er meestal niet zoveel problemen. De problemen zitten aan de administratieve kant in de afhandeling van klachten.

HetNet geeft inderdaad nietterzakedoende antwoorden op klachten per e-mail. De helpdesk is slecht bereikbaar en maakt je arm aan telefoonkosten. Bij de overgang van freeler inbel naar Het(ken)Net tijdsurfen wordt bijvoorbeeld een gratis modem en een flinke korting op het installeren door de monteur belooft.
Resultaat: Modem en volledige monteurstarief en eerste maand abonnenmentstarief worden automatisch van je rekening geïncasseerd (ongeveer 200 euro als ik mij goed herinner). Daarnaast blijven de abonnementskosten van de niet meer gebruikte freeler inbelverbinding afgeschreven worden.
Na vele telefoontjes en e-mails nog geen stap verder bij Het(ken)Net.
Wel weer veel euro's extra aan telefoonkosten armer..
Dat kan natuurlijk echt niet!

Vandaar het voorstel van de nieuwe naam voor HetNet: "HetKenNet"

Bink007

Met het voorgaande verhaaltje ben ik het volledig eens. Zo lang het allemaal draait en die tijd heb ik ook gehad de eerste zes maanden is er inderdaad helemaal niets aan de hand. De problemen komen dan ook pas wanneer je de helpdesk nodig hebt waarbij ik ervan overtuigd ben dat de bedrijfspolitiek een bewuste kostenopdrijving als achterliggende gedachte heeft. De verhalen zal ik jullie even op dit moment besparen want die spreken voor zich. Het heeft me in ieder geval wel tot grote razernij gebracht en de problemen zijn dan ook altijd nog niet opgelost en zullen ook niet meer opgelost gaan worden omdat ik geen zin meer heb om hier nog verdere energie in te gaan steken. Heb dan ook gewoon besloten om mijn tijd maar uit te zitten en over een paar maanden bij xs4all een abonnement af te sluiten.

gsm-it

Ongelezen bericht door gsm-it »

Nadat alle correspondentie met HetNet en KPN nog eens verzameld en opgestuurd was naar KPN is onlangs (twee weken later) het probleem door KPN opgelost opgelost.
KPN heeft bovendien niet alleen de oorspronkelijk geldende korting verleend op de monteur, maar omdat een en ander al 9 maanden geduurd had is het volledige monteursbedrag vergoed.
Modem en volledige monteurstarief en eerste maand abonnementstarief worden automatisch van je rekening geïncasseerd (ongeveer 200 euro als ik mij goed herinner)

Gesloten