| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het Net (KPN)
Het Net (KPN)
Ik wil iets positiefs zeggen over de helpdesk van Het Net. Ik ben nu ongeveer twee jaar bij ze en heb ze ongeveer 15 keer gebeld.
De behandeling is altijd vriendelijk en bekwaam en ze hebben me altijd goed geholpen, dit in tegenstelling tot berichten die ik van vrienden hoor, die bij andere providers zijn.
dus: hoera voor Het Net
De behandeling is altijd vriendelijk en bekwaam en ze hebben me altijd goed geholpen, dit in tegenstelling tot berichten die ik van vrienden hoor, die bij andere providers zijn.
dus: hoera voor Het Net
Re: Het Net (KPN)
Het net is er niet meer is nu KPN
Ben er al 7 jaar bij,eigenlijk nooit geen problemen net wat lowei zegt.
En als er iets is ,is het in no time opgelost.
Als ik dan over andere providers hoor,denk ik zo ,laat mij maar blijven waar ik ben,nooit trammelant.
Is wat duurder ,maar als je geen problemen hebt,heb ik dat graag er voor over
Ben er al 7 jaar bij,eigenlijk nooit geen problemen net wat lowei zegt.
En als er iets is ,is het in no time opgelost.
Als ik dan over andere providers hoor,denk ik zo ,laat mij maar blijven waar ik ben,nooit trammelant.
Is wat duurder ,maar als je geen problemen hebt,heb ik dat graag er voor over
-
cvproductions
Re: Het Net (KPN)
Weet je waar Het Net heel goed in was?
Doorgeven van SPAM.
Nu KPN de zaak heeft overgenomen is het veel minder!
Voorheen had een kennis ruim 1200 mailtjes per week met SPAM. Deze kennis belde toen nog analoog in. Nou.... dan weet je wel wat de kosten waren!!!!
Doorgeven van SPAM.
Nu KPN de zaak heeft overgenomen is het veel minder!
Voorheen had een kennis ruim 1200 mailtjes per week met SPAM. Deze kennis belde toen nog analoog in. Nou.... dan weet je wel wat de kosten waren!!!!