Op zijn bellen ( €0.45 p.m.) en mijn mailen met de helpdesk van HetNet kwamen reeds alle beschikbare standaard antwoorden voorbij. Vorige week vrijdag (04-11)kwam een antwoord op mijn mail van 25 oktober binnen met de mededeling dat de internetverbinding was hersteld. Mooi niet dus. Het "slachtoffer" denkt nu dat men bij HetNet geen gehandicapten als abonnee wil hebben.
Van de zijde van HetNet werd alleen medegedeeld dat betrokkene een onjuist IP-adres had gekregen. Verder werd niets verteld over het hoe, waarom en hoe lang dit zal duren. Ondertussen is HetNet al een stuk rijker geworden door het telkens bellen naar de helpdesk waarbij het ook is voorgekomen dat de verbinding spontaan verbroken werd.
Een eerlijk antwoord geven op vragen hebben ze bij HetNet nog nooit van gehoord geloof ik.
Ik heb in mijn eerste e-mail aan de helpdesk ook duidelijk kenbaar gemaakt dat dit "slachtoffer" door zijn ernstige handicap grotendeels aan huis en haard gebonden is en zich zeer verheugd had op een ADSL aansluiting. Het mocht helaas niet baten.
Ik vind dit een hufterig gedrag van HetNet en heb er geen goed woord voor over.