LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
anna68

Het Net

Ongelezen bericht door anna68 »

In december 2006 heb ik Het Net opgezegd omdat ik ging verhuizen, en op 29 dec.2006 een bevestiging gekregen dat het contract per 1 mei 2007 werd beeindigd.
Ik dacht dat ik tot die tijd het gebruikelijke bedrag van €13,- p.m. zou zijn. Tot mijn verbazing heette het toen ineens surfen zonder vaste verbinding en moest ik ineens €41,95 p.m. betalen. De telefoon van KPN heb ik met ingang van 14 febr.j.l. afgesloten.
Ik heb toen gebeld met een zeer onvriendelijke juffrouw van HetNet, die zei dat het heel gewoon was.
Op 7 febr. j.l. kreeg ik een brief van HetNet, dat ik een internetaansluiting zou hebben aangevraagd op mijn oude adres, terwijl ik daar al lang niet meer woon. Ik begrijp niet waar ze die onzin vandaan halen.
7 maart 2007 heb ik HetNet een intrekking machtiging automatische betaling gestuurd, omdat ik zelf wel in staat ben om de rekeningen te betalen.
Ondanks dat blijven ze steeds het maandelijkse bedrag van mijn rekening afschrijven. Ik heb het laten storneren.
Vandaag 4 mei was er weer een bedrag van €41,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb het weer laten storneren.
Ik heb uiteindelijk de Postbank opdracht gegeven om hun girorekening te blokkeren.
Op emails en brieven krijg je nooit antwoord.
kortom, ik wil nooit meer wat met ze te maken hebben.[/url]
Laatst gewijzigd door anna68 op 14 mei 2007 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Patries71

Re: Het Net

Ongelezen bericht door Patries71 »

Ik heb momenteel het zelfde probleem met Planet.
Brieven schrijven, faxen, mailen en bellen.... ze snappen er niets van.
Omdat de vaste KPN lijn opgezegd is heb ik nu ook Internet zonder vaste aansluiting dat véél duurder is en waar ik geen gebruik van maak. Ik heb ook NIET gevraagd om een alternatief abbonement, het enige dat ik wilde was opzeggen. Maar dat snappen ze blijkbaar niet.

d3R

Re: Het Net

Ongelezen bericht door d3R »

belbasis abo van kpn is ongeveer 10 euro,
als je je contract voor vaste telefonie bij kpn opzegt rekent kpn de lijnhuur voor het adsl door aan de isp ipv rechtstreeks aan de klant.
isp rekent dit weer door aan de klant, het opzeggen v/d telefoon is
immers een eigen keuze.

per saldo houd dat in dat je adsl ongeveer een tientje duurder wordt,
maar je betaald niets meer rechtstreeks aan kpn dus de totale rekening wordt niet duurder. Als je een duurder abonnement had voor de vaste telefoon zelfs goedkoper.

Gesloten