LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Telfort "van het kastje naar het muur verhaal"

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rfs.visser

Het Telfort "van het kastje naar het muur verhaal"

Ongelezen bericht door rfs.visser »

Sinds 5 weken zit ik zonder internet welke ik bij de Telfort heb lopen. De eerste oplossing was een nieuwe modem. De nieuwe modem aangesloten en wat bleek; dezelfde lampjes als het oude modem bleken te branden. Logisch nadenken zou je denken dat het probleem dan niet ligt in het modem.
Waar ligt het probleem wel? Maar weer contact opgenomen met telfort. Uiteindelijk 2 telefoontjes, 4 mailtjes, 7 telefoontje en 3 maal de conclusie door de tweede lijn van Telfort dat er een KPN monteur langs moet komen verder zit ik nog steeds zonder internet.

Vorige week woensdag voor het laatst de klantenservice aan de lijn gehad met conclusie 4; er moet een KPN monteur langs komen. De volgende dag ligt er een brief in de bus met de opmerking dat ik niet bereikbaar was en dat als ik niet naar de klantenservice zou bellen om mijn telefoonnummer door te geven het onderzoek naar de storing stop gezet zou worden. Vraagteken Vraagteken. Ik heb telfort de dag ervoor nog aan de lijn gehad. Aangezien ik klaar ben met 20 minuten in de wacht staan en afgescheept te worden met; "ja er moet een kpn monteur langskomen" ben ik maar weer naar werk gegaan om via hun internet een iets wat vriendelijke mal te sturen over de toegezonden brief. De volgende dag werd ik weer gebeld door de klantenservice. Begint het verhaal weer van voor af aan. Heeft u stap A gedaan, heeft u stap B gedaan, etc etc. Het maakt niet uit hoe boos je wordt, ze luisteren toch niet. Na 10 minuten discussie wordt ik doorgeschakeld naar de tweede lijn welke uiteraard niet bereikbaar zijn. Conclusie van het gespek. Het onderzoek naar de storing wordt hervat en u wordt teruggebeld door de tweede lijn. Ben nu weer bijna een week verder en uiteraard nog niets gehoord.

En dan vinden ze het raar dat je na 5 weken geen abonnementskosten meer wil betalen. Logisch toch. Als jullie geen service leveren dan hoef ik ook niet te betalen.

Maar afijn. Weet iemand toevallig hoe ik die "vriendelijke" mensen van de telfort zover kan krijgen om iemand langs te laten komen of dat ik zelf iemand van KPN kan laten langskomen en de dikke rekening naar telfort kan sturen??

Remon

Deze mail is verzonden via het werk; je moet wat he:)

berndv

Re: Het Telfort "van het kastje naar het muur verhaal"

Ongelezen bericht door berndv »

Het maakt niet uit hoe boos je wordt, ze luisteren toch niet.
Sinds wanneer gaan mensen beter luisteren als iemand boos is? Kan me uw frustratie voorstellen, absoluut, maar boos worden tegen iemand die u te woord staat, zal niet tot gevolg hebben dat die medewerker net even iets meer wil doen m uw probleem op te lossen. En nee, niemand staat in zijn recht om een medewerker van wat of wie uit te kafferen.
En dan vinden ze het raar dat je na 5 weken geen abonnementskosten meer wil betalen. Logisch toch. Als jullie geen service leveren dan hoef ik ook niet te betalen.
Heel logisch natuurlijk. Net zo logisch als dat u straks een incassoburo op uw dak krijgt, logisch toch :lol:

Algemene voorwaarden gelezen? Daar staan dit soort zaken keurig afgedekt. U zult ze eerst in gebreke mieten stellen, ze een termijn geven op te lossen en een heel goed dossier gaan opbouwen. Dus niet meer gefrustreerd bellen met de klantenservice maar via mail of brief.

Slobberbone

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Bij het Telfortforum zijn er vast wel een paar bij die verder kunnen helpen.

mohadda

Ongelezen bericht door mohadda »

Hi,

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Volgens mij hebben ze gewoon niet genoeg mensen bij Telfort om deze problemen op te lossen of het is te duur voor ze wanneer je voor een goedkoop abonnementsvormen kiest zoals ik heb gedaan.
Het is sinds een week of 6 bij mij dat het maar niet wil lukken om mij aan te sluiten. Telfort doet 'r alles aan om geen monteur te sturen om het probleem op te lossen.
Ik heb 700 minuten al gespendeerd aan de klantenservice, tientallen emails gestuurd, brieven gestuurd. Ik heb zelfs aangegeven om het op te zeggen maar dat interesseert ze blijkbaar niks. Ik word nu niet meer serieus genomen en heb gene idee wat de status is van mijn situatie. Als ik nu bel, krijg k weer een nieuw iemand aan de lijn die vanaf nul weer alles met me gaat doornemen alsof niks is vastgelegd van mijn probleem.

Ik heb het helemaal gehad met telfort.

Graag heb ik dat Tros Radar Telfort weer in de uitzending neemt en deze klachten laat uitzoeken.
Dit gedrag van Telfort kan anno 2013 echt niet meer.

Gesloten