een poosje geleden heb ik een mondeling contract afgesloten met hetnet.
Ik kreeg een mooie mobiel zelfs met internet erop, ik zou modem en aansluitkosten via kpn terugkrijgen, aan de callcentermedewrkster gevraagd:, zijn er geen extra kosten dan de abbonementskosten? Dat is correct meneer kreeg ik te horen.
Ondanks vele reklameringen telefonisch en online helpdesk wordt dit in alle toonaarden ontkend.
Als ik het goed heb is dit koopmansbedrog en niet nakomen van een mondeling contract?
Tja en niet nakomen van het contract geeft recht op ontbinding !!!
Op de vraag of ze dan een kopie de opname van het afgesloten contract op wilden sturen kreeg ik als antwoord (schriftelijk via mail),nee Meneer wij nemen dat niet op.(lijkt mij sterk is tenslotte nodig om te bewijzen dat er een contract is en hetgeen daarin bepaald is).
Het lijkt me dat ik op een geschikt moment alleen maar mijn bankrekening hoef te laten blokkeren voor hetnet en bij kpn de afschrijving terug te brengen naar het telefoonabbonement en gesprekskostendie kpn doet voor het internet dat heeft hetnet tenslotte geregeld en niet ik.
Lijkt me de manier om van een provider af te komen die een loopje neemt met afspraken.[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hetnet en abbonement
Re: hetnet en abbonement
ik kan je vertellen dat als je hetnet niet betaalt je telefoonlijn wordt afgesloten lol Moet je maar niet zo krenterig en gierig lopen zoeken naar de goedkoopste. Mensen hetnet is zo bagger als weet ik wat, *** verbinding, slechte service en echt een provider voor boeren, ze laten je betalen voor iets wat geen euri waard is! Ach ja, hetnet is aantrekkelijk voor sukkels