Hoi
Jippie hoor. sinds 2 weken van normaal internet over gestapt naar surfen en bellen van hetnet. Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen.
Proberen de eerste modem in te stellen zodat ik poorten kon forwarden werkte al niet. (dit heeft men beveiligd )
Even later ging me modem over zijn nek. Afwachten op de nieuwe modem. Eindelijk deze is binnen !!!
Nu werkt me telefoon niet meer. Ik weet zelf zeker dat deze telefoon nummer niet meer bestaat! Als je belt hoor je ook een afsluit toon. Hoe bereik ik nu het net? NIET?
Met me domme hoofd een prepaid mobiel aangeschaft om hetnet te bereiken. Nou na 10 minuten in de wacht en 1 minuut iemand te hebben gesproken me verbinding weg. Weg 10 euro beltegoed en ben er nog steeds niet uit waarom ik geen telefoon heb.
Dan maar mailen. JEEJ een automatische mail. Heb hun al 20 mails terug gestuurd en steeds reageerd die ***** email bot erop.
Dus zit nu al onderhand 2 weken zonder huistelefoon.Een modem waar ik niks mag instellen, en internet uitval.
Helaas kan ik ze niet bereiken. Dan zou ik bij de buren moeten aanbellen om een telefoontje te plegen en weer aan moeten horen dat ik de modem niet goed heb ingesteld. Ja als een afgestudeerde ict-beheerder en al 15 jaar in deze branch werk zou je dat niet weten?
Ik vind de service echt zo super super super slecht.
Kan ik niet van hetnet af met "contract breuk niet geleverde diensten?".
Ik ben het nu echt onderhand zo beuh dat ik ************* zo dat moest eruit.
groet
Denniz
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hetnet Surfen en Bellen bereikbaarheid
Re: Hetnet Surfen en Bellen bereikbaarheid
Vervelende situatie, Dennis. Ik zou ze via een aangetekende brief in gebreke stellen en eisen dat ze voor een bepaalde datum alle problemen oplossen, omdat je anders de overeenkomst als nietig zal beschouwen. Ook kun je even informeren bij je rechtsbijstandverzekering of zij iets voor je kunnen betekenen.
Succes!
Succes!