LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HetNet verandert ongevraagd abonnement

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bartels

HetNet verandert ongevraagd abonnement

Ongelezen bericht door bartels »

Ik had altijd een ADSL/Go abonnement van HetNet totdat HetNet het ongevraagd heeft veranderd in een SnelSurfen abonnement. Voor SnelSurfen betaal je iedere maand meer en na een jaar ruim 11 euro meer per maand dan ADSL Go. Deze situatie wilde ik dus zo snel mogelijk ongedaan maken. Na een zeer slechte hulpverlening van de tel. helpdesk kreeg ik uiteindelijk toch iemand aan de lijn die mij vertelde dat dit bij alle klanten is gebeurd, dat switchen naar de oude situatie pas na een jaar mogelijk is en dat de kans dan groot is dat bij het switchen er 2 weken geen internetverbinding is.

Het ongevraagd veranderen van abonnement is ronduit schandalig van HetNet en juridisch gezien kan dit m.i. geen stand houden. Maar gelijk hebben en gelijk krijgen ligt bij hetNet nogal lastig.

Wie heeft een zelfde ervaring en hoe is dit opgelost?

queenfan

Re: HetNet verandert ongevraagd abonnement

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik kan me niet herinneren dat een Go abonnement van HetNet is, dacht dat dit van KPN was.
En ja Het NEt is van KPN weet ik maar dat het een abonnement is die je alleen bij KPN kan afsluiten (is namelijk o.a. zonder een e-mailadres).

Kan het mis hebben.

Michel75

Ongelezen bericht door Michel75 »

De provider HetNet heeft geen Go in het pakket zitten.
Het moederbedrijf KPN dus levert dit wel.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Over het algemeen wordt er op de KPN-factuur nog wel een bedrag gerekend voor het ADSL-abonnement bij Het Net. Op de factuur heet het abonnement waar het hier om zal gaan (Instap Surfen), vermeld als ADSL Go.
De klantenservicemedewerker die je hebt gesproken heeft er duidelijk geen verstand van. Het is namelijk onzin dat Het Net al zijn klanten zou hebben overgezet. Bovendien zou dit ook op geen enkele manier juridisch bindend zijn.
Ik zou nog eens met de klantenservice bellen. Indien je erg lang in de wacht staat, kun je in de Primafoon gratis bellen.
Succes.

Gesloten