| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge rekening T mobile dataverbuik zonder te internetten
Hoge rekening T mobile dataverbuik zonder te internetten
Mijn dochter heeft vandaag een rekening van T mobile ontvangen van maar liefs meer dan 500 euro. We zijn samen op vakantie geweest naar Amerika en speciaal hiervoor een laptop meegenomen met WLAN en hier onze verblijfadressen op aangepast. Niet internetten met je telefoon dat weten we nu wel dat dat duur is en ondanks dat ze niet geinternet heeft ontvangt ze deze rekening. De telefoon deed ongewild en ongevraagd steeds data ophalen, hiervoor wordt je dan niet gewaarschuwd. Verschrikkleijk zuur is dit en laf van T -mobile om dit zo aan te bieden. Ik heb er geen woorden voor hoe T-mobile dit zijn klanten kan aandoen, onwetende klanten plukken tegen afschuwelijke tarieven. Ik ben er echt misselijk van en zal alles ik het werk stellen om dit via een klacht recht te zetten maar ik denk dat T mobile alleen wil vangen. Zoveel i smij al duidelijk gewotrden na het lezen van diverse internet forums. Wt kan ik hier in hemelsnaam tegen doen? Wie kan mij hiermee helpen?
-
rozemarijntje
Re: Hoge rekening T mobile dataverbuik zonder te internetten
om te beginnen vind ik het heel rot voor u.
maar idd hij haalt data op door bv de mail elke 5 min of 10 te checken.
zoals ik heb ook het weer en nu.nl er op staan dat gaat de hele dag voorbij dus die data haalt hij de hele dag op en ja ben je in het buitenland...WAAR JE OVERAL VOOR GEWAARSCHUWD WORDT dan ben je de pineut.
wij hebben allebei internet,mijn man een htc die kan het het helemaal uitzetten en ik met mijn nokia niet moet je iets aanmaken en dan vertrouw ik het al niet,dus wat ga ik doen neem mijn oude nokia mee met een predpaid kaartje kan me niks gebeuren...
het is triets maar het gebeurd.
zoals bij vodafone is het nu zo waar ik dan bij zit dat ze bij 50 euro of 55 niet verder gaan....dan stopt het of je geeft zelf een limiet aan...
maar dat is dus de fout die mensen maken die denken ik ga niet internetten maar hebben geen erg in dat hij dus de dingen doet die ik opnoem...
misschien kan je nog coulance krijgen,probeer het,mijn neefje is het gelukt!
hoefe maar de helft te betalen zeggen dat je niet goed bent voorgelicht en dat ze je wel hadden kunnen waarschuwen en als ze dan zeggen ja maar mev het is algemeeen bekent,oh ja nou ik weet dat dus niet misschien moeten jullie de klanten beter voorlichten...met dit soort praktijken,ik denk dat het daar fout is gegaan...
vraag aan haar of ze mailboxen heeft?weer wat hij autmatich laat zien,je kan er tegenwoordig van alles opzetten en het gaat snel hoor...kijk maar eens naar de tarieven...
succes,laat jenog even weten hoe het is afgelopen
maar idd hij haalt data op door bv de mail elke 5 min of 10 te checken.
zoals ik heb ook het weer en nu.nl er op staan dat gaat de hele dag voorbij dus die data haalt hij de hele dag op en ja ben je in het buitenland...WAAR JE OVERAL VOOR GEWAARSCHUWD WORDT dan ben je de pineut.
wij hebben allebei internet,mijn man een htc die kan het het helemaal uitzetten en ik met mijn nokia niet moet je iets aanmaken en dan vertrouw ik het al niet,dus wat ga ik doen neem mijn oude nokia mee met een predpaid kaartje kan me niks gebeuren...
het is triets maar het gebeurd.
zoals bij vodafone is het nu zo waar ik dan bij zit dat ze bij 50 euro of 55 niet verder gaan....dan stopt het of je geeft zelf een limiet aan...
maar dat is dus de fout die mensen maken die denken ik ga niet internetten maar hebben geen erg in dat hij dus de dingen doet die ik opnoem...
misschien kan je nog coulance krijgen,probeer het,mijn neefje is het gelukt!
hoefe maar de helft te betalen zeggen dat je niet goed bent voorgelicht en dat ze je wel hadden kunnen waarschuwen en als ze dan zeggen ja maar mev het is algemeeen bekent,oh ja nou ik weet dat dus niet misschien moeten jullie de klanten beter voorlichten...met dit soort praktijken,ik denk dat het daar fout is gegaan...
vraag aan haar of ze mailboxen heeft?weer wat hij autmatich laat zien,je kan er tegenwoordig van alles opzetten en het gaat snel hoor...kijk maar eens naar de tarieven...
succes,laat jenog even weten hoe het is afgelopen
Wat ik me dan afvraag, waarom nam ze haar mobieltje mee?
Had ze internet niet uit kunnen zetten, b, dit is te vinden in de voorwaarden.
Dit was heel gemakkelijk voorkomen kunnen worden, mobiel thuis laten en uit zetten!
Had ze internet niet uit kunnen zetten, b, dit is te vinden in de voorwaarden.
Dit was heel gemakkelijk voorkomen kunnen worden, mobiel thuis laten en uit zetten!
-
rozemarijntje
ja je wordt er idd voor gewaarschuwd,alleen mensen hebben niet door dat een mailbox die data ophaald en bv die sites die je erop kan zetten,het weer,nu,metro,nos teletekst,enz enz enz...dat heb ik er dus allemaal op staan..nou ja wat sites...zodatik kan zien wat voor weer het wordt enz..dat heb je nu eenmaal met de mobiels van nu...en ja even googlen je had het geweten
ik neem het risico niet,neem hem niet mee,mijn oude met predpaid wat ik zei,als er wat is dat je kan bellen...klaar .
zelfs mijn man laat hem thuis,
ik neem het risico niet,neem hem niet mee,mijn oude met predpaid wat ik zei,als er wat is dat je kan bellen...klaar .
zelfs mijn man laat hem thuis,