Geachte heer, mevrouw,
Middels dit schrijven wil ik graag een officiële klacht indienen inzake mijn nieuwe Hollands Nieuwe abonnement en het aanvragen van nummerbehoud en tevens mijn contract ontbinden op grond van het niet nakomen van de overeenkomst binnen de gestelde termijn. Ik heb getracht dit naar jullie klantenservice email te sturen, maar dat mailadres werkt niet meer. Via Facebook en Twitter heb ik nog geen reactie ontvangen en bellen... tja, na het lezen van onderstaand bericht zult u begrijpen dat ik me daar niet meer aan waag...
Zoals ik inmiddels al aan 4 verschillende callcentre medewerkers heb uitgelegd is het volgende aan de hand:
Tot 30 juni jl. had ik een zakelijk abonnement via mijn werkgever KPMG by Sympac. Ruim vantevoren heb ik nummerbehoud aangevraagd. Van de oude provider heb ik hier bevestiging van ontvangen. Bij jullie kreeg ik echter een blokkade. Dit bleek veroorzaakt door een door mij foutief ingevoerd simkaartnummer (het was voor mij als leek niet geheel duidelijk welk nummer het juiste was). Direct na de afwijzing heb ik gebeld met jullie callcentre om de fout te rectificeren. de medewerker verzekerde mij dat het nu in orde was en dat per 14 juli het nummer over zou zijn.
Echter toen ik op 14 juli mijn simkaart wisselde bleek dat helemaal nog niet het geval te zijn. Ik heb direct gebeld, maar er werd mij verzekerd dat het een paar dagen kon duren en ik kon wel gewoon bellen, dus ik ging er vanuit dat het in orde zou komen.
Op maandagochtend 27 juli heb ik wederom gebeld met de klantenservice, dat het nog steeds niet rond was, en dat ik nu ook niet meer kon bellen. Schijnbaar stond er een soort beltegoed op mijn account dat nu op was. Deze medewerkster wist mij te vertellen dat de aanvraag was afgekeurd omdat het nummer waarop nummerbehoud was aangevraagd een zakelijk nummer was maar het behoud was aangevraagd voor een privenummer (foutje van de eerder genoemde medewerker lijkt me). Na bijna een UUR aan de telefoon, kon zij me garanderen dat het nu echt geregeld zou worden. Ook zou ik binnen een paar dagen teruggebeld worden over een coulanceregeling zodat ik wel zou kunnen bellen.
Zoals u wellicht al aan voelt komen is geen van beide gebeurd. Afgelopen zaterdag kreeg ik een mail waarin de aanvraag geannuleerd werd (niet door mij) en 5 minuten later een mail dat er wederom een nieuwe aanvraag is gedaan (ook niet door mij). Vanmorgen kreeg ik een mail met het verzoek of ik geen nieuwe aanvragen wilde doen (heb ik niet gedaan!) en zojuist na onderstaand gesprek ontving ik die laatste mail opnieuw.
Dus wederom een belrondje klantenservice... Dit keer een meneer die overduidelijk een zwaar weekend achter de rug had, want tijdens het gesprek van 3 kwartier (op mijn kosten) betrapte ik hem meermaals op gapen. Weer werd mij uitgelegd wat er misging (boring, voor een ontevreden klant totaal niet interessant, zeker niet in het zoveelste gesprek, maar lekker de kosten opvoeren). En weer werd mij verzekerd dat het goed ging komen, binnen enkele dagen. Over de coulanceregeling kon hij mij welgeteld 5 euro aanbieden. (In welke wereld is dat een redelijke compensatie??) Eerst werd mij gezegd dat binnen een paar dagen contact met mij zou worden opgenomen, om later te zeggen dat het niet gebruikelijk is dat jullie de mensen terugbellen (wat is waarheid?).
U zult begrijpen dat het eind van mijn geduld redelijk is bereikt. Graag zou ik bij deze mijn contract ontbinden, zodat ik bij een provider die wél begaan is met zijn klanten, een nieuw abonnement kan afsluiten. Helaas dan wel met een nieuw nummer aangezien de termijn voor nummerbehoud dankzij jullie inmiddels is verstreken. De telefoon die bij het abonnement hoort zal ik uiteraard onbeschadigd terugsturen.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
in afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Manon van Doesselaar - den Hartog
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe Klacht - nummerbehoud
-
renewouters
Re: Hollands Nieuwe Klacht - nummerbehoud
Heb je deze ook naar hollandsnieuwe gestuurd?
Re: Hollands Nieuwe Klacht - nummerbehoud
Lijkt me wel handig, de toon van het schrijven zal veel oplossen bij HN(dochter van Vodafone)renewouters schreef:Heb je deze ook naar hollandsnieuwe gestuurd?