Hier nog iemand die een uitermate slechte ervaring van Hollandsnieuwe wil delen:
Al 8 weken nu geen internet, waarbij de instellingen gewoon kloppen, nadat ik zorgvuldig en meerdere keren het stappenplan heb gevolgd op de site. Daarnaast is de klantenservice niet te bereiken. Het lijkt wel alsof deze niet bestaat en ze alleen maar geld willen cashen. En het ergste is nog dat er e-mail contact is geweest, wat heeft geleid tot het opsturen van mijn mobiel ter reparatie, waarna bleek dat er niks mis mee was. Nadat ik mijn mobiel terug heb, heb ik ook niks meer van de provider gehoord.. Toen ik een simkaart van een vriend in het toestel heb gestopt, deed alles het wel. Daarmee concludeer ik dat het een fout is van de provider.
Nu lijkt het mij logisch dat zij het contract niet nakomen en ik het bedrag kan storneren. Naar mijn weten verbreken zij de contract overeenkomsten.
Dus voor de mensen die nog een abonnement af gaan sluiten, doe dit niet bij Hollandsnieuwe!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe is waardeloos
Re: Hollandsnieuwe is waardeloos
Bij niet-nakoming kun je een overeenkomst ontbinden (art. 6:265 BW), tenzij dit niet gerechtvaardigd is. In principe is storneren geen ontbindingsverklaring en dus op voorhand niet zo'n goed idee. Een schriftelijke verklaring is de juiste weg. Verzuim is wel vereist, maar als levering van mobiel internet is overeengekomen op bepaalde dagen en die dagen zijn voorbij gegaan zonder dat is gepresteerd, dan is er direct sprake van verzuim. Stel je dat er helemaal geen internet is geweest, dan moet de provider bewijzen dat dit er wel is geweest (de provider voert een bevrijdend verweer). Stel je dat er onvolledig is gepresteerd (slechte verbinding, langzaam etc.), dan ligt in beginsel de bewijslast bij de klant.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe is waardeloos
Beste only_jeroen,
We hebben je zojuist een privébericht gestuurd.
Graag zien wij je reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
We hebben je zojuist een privébericht gestuurd.
Graag zien wij je reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe