LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Home is sloom
Home is sloom
Home is een slome provider
dat is duidelijk geworden
ik betaalde €99 voor een monteur die in 20 min klaar was (aangegeven was dat de aansluiting wel 1,5 - 2 uur duurde
Budget dus ik betaal € 17,95 per maand.
resultaat kruipen
niet doen dus
beter ADSL
dat is duidelijk geworden
ik betaalde €99 voor een monteur die in 20 min klaar was (aangegeven was dat de aansluiting wel 1,5 - 2 uur duurde
Budget dus ik betaal € 17,95 per maand.
resultaat kruipen
niet doen dus
beter ADSL
Re: Home is sloom
ja en met een laag ADSL abo kruip je ook
moet je maar niet voor zo een bedrag op de eerste rang willen zitten
moet je maar niet voor zo een bedrag op de eerste rang willen zitten
jij verwacht voor een prijs van 17,95 een razendsnelle internetverbinding. Als je sneller wilt internetten zul je gewoon meer moeten betalen, (maar ja iedereen zit liever voor een dubbeltje op de eerste rij).
Dan neem je lekker adsl voor 15 euro per maand en dan kun je nog langer wachten op verbinding.
Dan neem je lekker adsl voor 15 euro per maand en dan kun je nog langer wachten op verbinding.
Dan niet zeuren over een datalimiet van 250Mb!,
Dat wordt vaak vergeten bij zo'n abbo!,
Iemand die een beetje rondsurft en zo nu en dan muziek binnenhaalt, heeft aan die 250Mb lang genoeg!,
Maar daar kom je altijd te laat achter!...
Dat wordt vaak vergeten bij zo'n abbo!,
Iemand die een beetje rondsurft en zo nu en dan muziek binnenhaalt, heeft aan die 250Mb lang genoeg!,
Maar daar kom je altijd te laat achter!...
Re Nurtje: Budget dus ik betaal € 17,95 per maand.
resultaat kruipen,
------------------------------------
Nurtje Hád gelijk, het was kruipen bij @home!,
Downloaden met 6Kb/s was inderdaad vreselijk om te doen!, het was een waardeloos abonnement!, ik ben ex. budget abo, maar ben uit pure fustratie overgestapt op een Lite abo op ADSL,
Als je dan terugkijkt op het Budget abo is daarmee werken het woord "klooien" nog niet mooi genoeg!, rotzooi was het!,
@home heeft tot ongenoegen veel klanten weg zien trekken naar andere providers, nu hebben ze bliksemsnel dit budgetabo aangepast naar een betere snelheid die bij die prijs past,
250Kbit/sec is niet raar werken meer, tegen de 64Kbit/sec van een poos terug, nu hoorde ik dat de snelheid van dit Budget abonnement wordt verdubbeld!, naar 500Kbits per seconde!,
Dit vindt ik persoonlijk niet raar bij een dergelijk abonnement staan, er is met deze snelheden best te werken!,
Weet wel wat je doet met je abonnement!, ga geen videofilms van 4.3 GB binnenhalen, want dat is natuurlijk niks gedaan, maar gewoon surfen, muziek binnenhalen, e.d. heb je een prima abonnement aan!,
Wil je meer downloaden, stap dan over op een sneller abonnement, daar heb je dan veel meer lol aan!.
resultaat kruipen,
------------------------------------
Nurtje Hád gelijk, het was kruipen bij @home!,
Downloaden met 6Kb/s was inderdaad vreselijk om te doen!, het was een waardeloos abonnement!, ik ben ex. budget abo, maar ben uit pure fustratie overgestapt op een Lite abo op ADSL,
Als je dan terugkijkt op het Budget abo is daarmee werken het woord "klooien" nog niet mooi genoeg!, rotzooi was het!,
@home heeft tot ongenoegen veel klanten weg zien trekken naar andere providers, nu hebben ze bliksemsnel dit budgetabo aangepast naar een betere snelheid die bij die prijs past,
250Kbit/sec is niet raar werken meer, tegen de 64Kbit/sec van een poos terug, nu hoorde ik dat de snelheid van dit Budget abonnement wordt verdubbeld!, naar 500Kbits per seconde!,
Dit vindt ik persoonlijk niet raar bij een dergelijk abonnement staan, er is met deze snelheden best te werken!,
Weet wel wat je doet met je abonnement!, ga geen videofilms van 4.3 GB binnenhalen, want dat is natuurlijk niks gedaan, maar gewoon surfen, muziek binnenhalen, e.d. heb je een prima abonnement aan!,
Wil je meer downloaden, stap dan over op een sneller abonnement, daar heb je dan veel meer lol aan!.
Ja en als je dan aangeeft per 1 mei te willen overstappen van een abonnement van Breedband 47,95 naar Basis 29,95 krijg je een mailtje terug dat de overstap zal plaatsvinden op 13 april en DAT WIL IK NIET!!!
Ook moet je nog € 20,-- betalen als je wilt veranderen. We zijn al vanaf het begin met de snelste (breedband) begonnen voor 39,95 per maand wat nu al 47,95 is.
Nu onze zoon het huis uitgaat en er geen films gedownload worden is Basis snel genoeg lijkt me.
Ook moet je nog € 20,-- betalen als je wilt veranderen. We zijn al vanaf het begin met de snelste (breedband) begonnen voor 39,95 per maand wat nu al 47,95 is.
Nu onze zoon het huis uitgaat en er geen films gedownload worden is Basis snel genoeg lijkt me.
Je kunt niet het minimum betalen en dan een razendsnelle verbinding krijgen. Dat zou lekker zijn, dan gaat iedereen goedkoop zitten en maken ze helemaal geen winst meer.
Het is betalen en snel zijn of knijpen en een lage snelheid, aan jou de keuze.
Het is betalen en snel zijn of knijpen en een lage snelheid, aan jou de keuze.
Karr niet uit je nek lullen, een passend antwoord geef je hier niet!,
Het probleem zijn de "downgrade" kosten,
De meeste providers hanteren een policy bij het veranderen van het abonnement,
Als het abonnement wordt gewijzigd naar een hoger abonnement is de "upgrade" meestal gratis,
Ga je echter in abo naar beneden, naar een goedkoper pakket, is dit derving van inkomsten voor de provider, zodoende deze eenmalige kosten in rekening brengt voor het terugregelen van het abonnement,
Dit staat beschreven in de Algemene Voorwaarden van de betreffende provider,
Vreemd, dat de datum van overschakeling niet in de volgende maand kan geschieden, de reden zal wel niet aangegeven zijn, op de mail van de provider,
Vreemde situatie van @home.
Het probleem zijn de "downgrade" kosten,
De meeste providers hanteren een policy bij het veranderen van het abonnement,
Als het abonnement wordt gewijzigd naar een hoger abonnement is de "upgrade" meestal gratis,
Ga je echter in abo naar beneden, naar een goedkoper pakket, is dit derving van inkomsten voor de provider, zodoende deze eenmalige kosten in rekening brengt voor het terugregelen van het abonnement,
Dit staat beschreven in de Algemene Voorwaarden van de betreffende provider,
Vreemd, dat de datum van overschakeling niet in de volgende maand kan geschieden, de reden zal wel niet aangegeven zijn, op de mail van de provider,
Vreemde situatie van @home.
At homs is top.................500 Kb/sec (ja hoofdletter B) maar ja......wel 47,95 per maand...........janken als het "langzaam"gaat en voor dat bedrag? overigens wat noem je sloom?
@home is inderdaad top
zit op een download snelheid van 500 kb/s
Dus wie betaalt voor zijn internet... krijgt goed en snel internet
Kijk,,, met @home budget kun je ook verwachten dat het niet snel gaat.
Maarjah daar kies jij nu eenmaal voor... dus moet je nie dramme..
zit op een download snelheid van 500 kb/s
Dus wie betaalt voor zijn internet... krijgt goed en snel internet
Kijk,,, met @home budget kun je ook verwachten dat het niet snel gaat.
Maarjah daar kies jij nu eenmaal voor... dus moet je nie dramme..
Ik ben vorige maand overgestapt van Basis naar Budget omdat ik met mijn Basis abonnement in de middag- en avonduren een downloadsnelheid had die overkwam met Budget. Heel veel @Home klanten die in mijn postcodegebied wonen hebben dezelfde klacht. Klagen bij @Home heeft weinig zin.
Ik heb nu een langzamere maar stabielere Budget verbinding en ik betaal maar € 17,95. Ik ben heel tevreden. De gouden tijden van downloaden zijn voorbij nu organisaties als Stichting Brein de aanval hebben geopend. Ik hang nu voornamelijk op forums rond en heb daarmeee aan een bescheiden Budget verbinding genoeg.
Ik heb nu een langzamere maar stabielere Budget verbinding en ik betaal maar € 17,95. Ik ben heel tevreden. De gouden tijden van downloaden zijn voorbij nu organisaties als Stichting Brein de aanval hebben geopend. Ik hang nu voornamelijk op forums rond en heb daarmeee aan een bescheiden Budget verbinding genoeg.
En welk gebied woon je dan?
Indien het nog niet bekend mocht zijn. Onderstaand forum is speciaal voor @home gebruikers:
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=home
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=home
inderdaad is de budget voor surfen op internet en het downloaden van muziek en plaatjes best te doen maar als je een film of een stukje van tv programma wilt bekijken of downloaden is deze abonnement super sloom maar dat kan je verwachten voor 17,95 en inderdaad ze gaan nu de snelheid echt verhogen tot een redelijke snelheid ze moeten ook wel ,anderslopen ze allemaal weg. als men niet tevreden is ga dan overstappen naar een snellere abonnement of stap over op andere profider men mag tenslotte het abonnement 2maanden proberen dus dan moet men niet meer zeuren als men daarna blijf zitten op de laagste tarief.Ik was niet tevreden en heb nu de snelste en dat is snel EGT WEL.
Het valt me de laatste tijp op wanneer het rustig is ik snelheden van rond de 600 kb down haal met m,n @home BREEDBAND (zwolle motorola) maar in het weekend en na 18.00 dan mag je blij zijn als je 120 kb down haal. ik heb de test op meerdere sites uitgevoerd. meerdere mensen klagen hierover. mensen met basis halen nu de zelfde snelheden als ik nu met breedband!!!!!!!!!!!!
@home BREID TOCH EENS DE CAPACITEIT UIT STELLETJE PRUTSERS!!!!
@home BREID TOCH EENS DE CAPACITEIT UIT STELLETJE PRUTSERS!!!!