sinds een dikke week kunnen wij geen email meer verzenden vanaf een home-account naar hotmail, vanwege een blokkering op ons ip adres, vanwege zg verzonden junkmail. Anderhalve dag lopen scannen maar het probleem kwam niet naar voren . Afgelopen zaterdag klantenservice home gebeld en halverwege mijn verhaal werd ik afgestopt met de mededeling dat niet wij maar home zelf op de blacklist is gezet door microsoft en dat zodoende alle emailaccounts die home als server hebben, eveneens geen berichten meer kunnen verzenden naar hotmail. En zoals later blijkt kunnen home email accounts ook geen email meer ontvangen van hotmailaccounts!
De medewerkster van home vertelde dat er aan gewerkt wordt.
Wat wij heel vervelend vinden is dat home niet even een emailtje of een brief naar haar klanten stuurt met een mededeling hierover, zodat je je niet suf loopt te zoeken naar de oorzaak van het probleem! Slechte service en ons heeft het heel veel gezoek en stress opgelevert.
Wel een brief sturen naar alle klanten dat er versneld geld van de rekening wordt gehaald,maar niet de moeite doen om al je klanten van een probleem op de hoogte te brengen. Het had notabene in dezelfde enveloppe gestopt kunnen worden!
Zelf laat ik hotmail nu lopen via mijn website en heb mijn contactpersonen op de hoogte gesteld van het probleem en gevraagd het website email adres even te gebruiken.
Je zal zaken doen over het internet en klanten mislopen.....Binnen afzienbare tijd komt er voor de consument een glasvezelnet beschikbaar. Kabelmaatschappij home kunnen wij dan vaarwel zeggen, inclusief zijn irritante ziggo compagnon.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] home versus hotmail
Re: home versus hotmail
sorry hoor maar is dit neit meer de schuld van microsoft?
Kan je wel boos worden op @home, maar microsoft heeft de blokkade gecreerd, niet @home.
Kan je wel boos worden op @home, maar microsoft heeft de blokkade gecreerd, niet @home.
Wat wij heel vervelend vinden is dat home niet even een emailtje of een brief naar haar klanten stuurt met een mededeling hierover, zodat je je niet suf loopt te zoeken naar de oorzaak van het probleem! Slechte service en ons heeft het heel veel gezoek en stress opgeleverd.
Wel een brief sturen naar alle klanten dat er versneld geld van de rekening wordt gehaald,maar niet de moeite doen om al je klanten van een probleem op de hoogte te brengen. Het had notabene in dezelfde enveloppe gestopt kunnen worden!
De essentie van mijn verhaal staat hierboven nog eens beschreven. Het gaat hier over de service van home en niet wiens schuld het is dat home op de blacklist is geplaatst. Home had haar klanten meteen een email kunnen sturen, dat had ze allemaal een hoop narigheid bespaart. Er zijn namelijk heel veel mensen die gedacht hebben dat er een hacker of andersoortige narigheid op hun computer zat. (bron internet) Zo ook wij....we hebben anderhalve dag continue allerlei scans losgelaten op onze programma's, op internet gezocht wat er aan de hand zou kunnen zijn. Een emailtje of brief had onze ongerustheid kunnen wegnemen.
De essentie van mijn verhaal staat hierboven nog eens beschreven. Het gaat hier over de service van home en niet wiens schuld het is dat home op de blacklist is geplaatst. Home had haar klanten meteen een email kunnen sturen, dat had ze allemaal een hoop narigheid bespaart. Er zijn namelijk heel veel mensen die gedacht hebben dat er een hacker of andersoortige narigheid op hun computer zat. (bron internet) Zo ook wij....we hebben anderhalve dag continue allerlei scans losgelaten op onze programma's, op internet gezocht wat er aan de hand zou kunnen zijn. Een emailtje of brief had onze ongerustheid kunnen wegnemen.
Maar dan valt er ook heel wat te zeggen over de service vanuit microsoft...
Zeker valt er wat te zeggen over de service van microsoft. Hopenlijk lost dit verhaal zich snel op.
-
doubleyouk
en de glasvezel boer belooft je gouden bergen? een golden-shower ja!
nieuwe technieken(nieuwe providers ) zullen zich ook eerst nog moeten bewijzen. als je denkt dat het daar alleen maar zonneschijn is, kan je nog wel weer eens teleurgesteld worden.
nieuwe technieken(nieuwe providers ) zullen zich ook eerst nog moeten bewijzen. als je denkt dat het daar alleen maar zonneschijn is, kan je nog wel weer eens teleurgesteld worden.
Ik heb er niet om gevraagd om @home in Ziggo te veranderen. Tot nu toe heeft het me alleen maar gebracht dat ik er aan mee moet werken dat van alle klanten ineens een extra betaling op hun bank komt en dat ik alle contacten die me benaderen met een hotmail adres simpelweg niet kan beantwoorden. Reactie van @home (Ziggo) is "we werken er aan" Alsof ik daar wat mee opschiet. Voel me ronduit belazerd door deze hele omzetting. Het liefst zou ik van provider veranderen, maar dat brengt ook weer kosten met zich mee in drukwerk etc.