LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotmail account geblokkeerd door Microsoft

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rianne.S.

Hotmail account geblokkeerd door Microsoft

Ongelezen bericht door Rianne.S. »

Microsoft blokkeert zonder pardon je account.

In de nacht van zaterdag op zondag kon ik opeens niet meer gebruik maken van mijn email adres:
de bekende melding luidt ; "Het lijkt er op alsof iemand anders gebruik maakt van je account".

De enige optie is daarom ook, wat de meeste mensen gedaan hebben: de vragenlijst invullen.
Deze moet je zoveel mogelijk naar waarheid invullen. Indien je dit nog weet, want als je deze email lang lang geleden hebt aangemaakt weet je natuurlijk niet helemaal zeker meer wat je hebt ingevuld destijds.
Hier op krijg je dan op je tweede email een antwoord dat ze het hebben ontvangen en binnen 24 uur reageren.

De meeste mensen hebben nog geen antwoord, ik kreeg wel binnen 24 u antwoord op mijn aanvraag.
Helaas is deze afgekeurd.

Ik kon via de email opnieuw de vragenlijst invullen. Dit heb ik ook gedaan en zo als het kon geprobeerd meer uitgebreider te zijn in mijn antwoorden.

Na het invullen krijg je dan een referentienummer. Deze heb ik na het invullen van de 2e vragenlijst helemaal niet gehad!! Deze heb ik daarna nog 2 keer ingevuld en de laatste keer kreeg ik de melding dat er storing was op de website en of ik het later opnieuw wilde proberen.

Hier schiet je dus niks mee op, en zeker niet als je nog een aantal belangrijke zaken hebt lopen via je email.

In het ergste geval dacht ik dus dat mijn pc was geinfecteerd, maar ook hier heb ik een aantal scans op los gelaten, en er kwam niks boven water. Hetzelfde geldt voor andere pc's in huis.

Ik heb het idee dat dit gewoon een probleem van Microsoft is. Aangezien ze zelf niet waterdicht zijn, kan dit dus ook rustig van hun kant komen.

Echter als je op alle forums leest, worden de meesten (in het beste geval) beantwoord (door microsoft 'medewerker') met dat ze de vragenlijst gaan behandelen. De vragen die mensen stellen over hoe dit kan gebeuren wordt echter niet beantwoord.

De meeste hebben natuurlijk Marktplaats/Facebook/Hyves of wat dan ook gelinkt aan dit email adres.
Wanneer je dit probeerd te wijzigen, zodat je een nieuw email adres hebt op je Facebook (bv) dan krijgt je oude email eerst een bevestiging. Hier schiet je dus niks mee op.

Zojuist heb ik een nieuw LIVE account heb aangemaakt, en is me opgevallen dat dit gister nog Hotmail was, en vandaag opeens veranderd is naar Outlook. Zal hier dan het probleem liggen?

Mensen worden naar mijn idee op het Microsoft forum niet helemaal goed te woord gestaan. Medewerkers zeggen zich alleen aan de vragenlijst te kunnen houden, ook al zou je bijvoorbeeld met vele andere dingen kunnen bewijzen dat het jouw account is.

Er zijn veel topics hierover, maar ik wil gewoon nogmaals de aandacht vragen over dit probleem. Ik geloof niet dat dit zomaar kan, en er zit een vreemd luchtje aan.

Graag hoor ik van iedereen of zij in het zelfde schuitje zitten en of we dit misschien wat bekender kunnen maken onder Tros Radar. Er zijn namelijk echt een hoop mensen bij wie dit probleem zich voordoet.

Groeten, Rianne.

dhc

Re: Hotmail account geblokkeerd door Microsoft

Ongelezen bericht door dhc »

Graag hoor ik van iedereen of zij in het zelfde schuitje zitten en of we dit misschien wat bekender kunnen maken onder Tros Radar. Er zijn namelijk echt een hoop mensen bij wie dit probleem zich voordoet.
Ja, en dan? De Tros die met MS in gevecht gaat? Tuurlijk.....

En ja, Hotmail wordt omgezet naar Outlook....

oktober64

Re: Hotmail account geblokkeerd door Microsoft

Ongelezen bericht door oktober64 »

probleem wel eens gehad maar dan is er vaak spam verstuurd met je email adres en dan moet je je wachtwoord wijzigen ( is wel omslachtig )

Gesloten