LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb een IP ban ( 1 week)
Ik heb een IP ban ( 1 week)
ik heb voor 1 week een IP ban op mijn habbo nederland1, omdat ik zei : Christian Batist LOL, wat grappig is, ik zei alle namen tegen earlybird dus Harrald Hendrix, Nathalie Korsman, Christian Batist, Marion en Aldwin en zij vond het juist leuk en kreeg geen ban lol, *** DJ-Latin
zo zie je maar weer, het ligt er gewoon aan met WIE je te maken krijgt.
Dat wordt dus 1 week niet habbo-en
mvg mij
zo zie je maar weer, het ligt er gewoon aan met WIE je te maken krijgt.
Dat wordt dus 1 week niet habbo-en
mvg mij
Re: Ik heb een IP ban ( 1 week)
en Christian Batist en Nathalie Korsman mag je toch gewoon zeggen ?????
Het zijn commerciele namen toch ?????
gr mij
Het zijn commerciele namen toch ?????
gr mij
Ik ben blijkbaar een digibeet; begrijp hier helemaal niets van.
Uit het hobbahandboek wat ik van iemand gekregen heb staat :
Straffen
Als je een Habbo iets ziet doen dat tegen de Habbo Regels is, moet je eerst waarschuwen en aangeven dat het gedrag ongewenst is. Verwijs ze naar de Habbo Regels en als hij of zij dan nog niet luistert, zet je je andere commando’s in, zoals in dit handboek staat weergegeven.
DJ-Latin heeft me meteen gebanned zonder enige waarschuwing, dat wordt voor de 2e x christian of nathalie of marion bellen
Straffen
Als je een Habbo iets ziet doen dat tegen de Habbo Regels is, moet je eerst waarschuwen en aangeven dat het gedrag ongewenst is. Verwijs ze naar de Habbo Regels en als hij of zij dan nog niet luistert, zet je je andere commando’s in, zoals in dit handboek staat weergegeven.
DJ-Latin heeft me meteen gebanned zonder enige waarschuwing, dat wordt voor de 2e x christian of nathalie of marion bellen
-
denk aan je spelling
Jullie snappen het nog niet he ?
Er mag geen persoonlijke info uit worden gegeven aan de kindertjes.
Dus het ban is gewoon TERECHT, ik ben daar uiteraad mee eens !
Hoe zou jij het voelen als iedereen jou echte naam weet en aan alle habbo's doorverteld. Niet zo leuk dus he ??... Dus denk even na !
En stel je voor dat iemand PLOTSELING voor de deur staat.
OEI klinkt eng he ??.... Dus denk daar maar goed over na jongeman.
Dus ga niet vertellen dat hobba's habbo's onterecht bannen.
Jullie LEZEN gewoon geen regels door op de homepage.
Jullie zijn gewoon TE lui om regels te lezen vandaar alle chaos.
Er mag geen persoonlijke info uit worden gegeven aan de kindertjes.
Dus het ban is gewoon TERECHT, ik ben daar uiteraad mee eens !
Hoe zou jij het voelen als iedereen jou echte naam weet en aan alle habbo's doorverteld. Niet zo leuk dus he ??... Dus denk even na !
En stel je voor dat iemand PLOTSELING voor de deur staat.
OEI klinkt eng he ??.... Dus denk daar maar goed over na jongeman.
Dus ga niet vertellen dat hobba's habbo's onterecht bannen.
Jullie LEZEN gewoon geen regels door op de homepage.
Jullie zijn gewoon TE lui om regels te lezen vandaar alle chaos.
Uit het hobbahandboek wat ik van iemand gekregen heb staat :
Straffen
Dus eerst waarschuwen !!!!! als je dan door gaat mag je verbannen worden.
Straffen
Dus eerst waarschuwen !!!!! als je dan door gaat mag je verbannen worden.
Helemaal mee eens, je verdient die ban. Ik had je ook zonder waarschuwing een ban gegeven. Zoiets doe je niet.Het zijn volwassen mensen die alles privé willen houden en als jij dat niet kan begrijpen dan verdien je die ban. Eigen schuld dus. Daar had je maar aan moeten denken voordt je zoiets doms doet.
Waarom staat er dan op www.ttg.nl de naam van b.v. Christian Batist ??
Als ze hun namen "zogenaamd" privé willen houden ??.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie