| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik krijg mijn huis niet verwijderd van huizenvinder.nl
Ik krijg mijn huis niet verwijderd van huizenvinder.nl
Helaas exact hetzelfde probleem wat hier al eens (jaren geleden) genoemd is: we krijgen ons huis niet verwijdert van huizenvinder.nl.
De ww reset werkt niet, meerdere berichten achter gelaten, maar helaas... de klachtenprocedure site, doet het niet...
via sidn net een mail adres gevonden, die ga ik ook aanschrijven, maar ik hoop via het forum hier misschien sneller succes te hebben....
De ww reset werkt niet, meerdere berichten achter gelaten, maar helaas... de klachtenprocedure site, doet het niet...
via sidn net een mail adres gevonden, die ga ik ook aanschrijven, maar ik hoop via het forum hier misschien sneller succes te hebben....
Laatst gewijzigd door Radar op 17 mar 2017 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de leesbaarheid
Reden: Titel aangepast omwille van de leesbaarheid
Re: Ik krijg mijn huis niet verwijderd van huizenvinder.nl
Je hebt niets aan mijn bijdrage, maar er zijn wel meer sites met straatgegevens, adres en/of woningsites alwaar je je gegevens niet gewist krijgt. Heel opvallend dan, het gedeelte van de site om te verwijderen werkt dan niet "door een technische storing" of het zgn foutief invullen van gegevens.......