| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet Explorer 7
Internet Explorer 7
Hallo, wie kan mij helpen: Sinds ik de laatst nieuwe Internet Explorer heb geïnstalleerd, krijg ik -als ik af wil sluiten- de volgende mededeling die ik ook OK moet klikken voordat er kan worden afgesloten:
"IE.EXE-Toepassingfout. De instructie op 0X6C371351 verwijst naar geheugen op 0X0000004. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt".
Ik heb op fouten gecontroleerd, de schijf opgeruimd, gedefragmenteerd, maar het blijft steeds voorkomen.
Welke wijze wizzkid weet hier meer van??
Alvast heel veel dank.
"IE.EXE-Toepassingfout. De instructie op 0X6C371351 verwijst naar geheugen op 0X0000004. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt".
Ik heb op fouten gecontroleerd, de schijf opgeruimd, gedefragmenteerd, maar het blijft steeds voorkomen.
Welke wijze wizzkid weet hier meer van??
Alvast heel veel dank.
Re: Internet Explorer 7
Ik ben het internet af wezen speuren en ben enorm veel verschillende oplossingen tegengekomen. Het komt waarschijnlijk door zogenaamde add-ons die geïnstalleerd zijn in Internet Explorer. Een ander zei dat het een soort virus was. Mijn advies is om in ieder geval een programma als Hitman Pro over de computer heen te halen (gratis en te downloaden op www.hitmanpro.nl) en te kijken of het probleem zich dan nog steeds voor doet. Is dat het geval, zou het uitschakelen van add-ons ook kunnen helpen, maar dat betwijfel ik dan eerlijk gezegd. Dan is het ook nog mogelijk om Internet Explorer resetten. Systeemherstel is ook nog mogelijk, maar dat zou ik tot het laatst bewaren.
-
Moppentappers
hitmanpro? die maakt het enkel erger kan ik je melden
in de eerste instantie is het absurd om dit als een virus te merken
om nu eens goed schoon te maken zonder dat je allemaal onnodige dingen gaat doen adviseer ik een hijackthis logje
http://www.bendeboy.nl/security/viewtopic.php?t=4
Volg deze stappen maar, je kunt eventueel beginnen bij stap 3
Je gaat dan gericht problemen oplossen
nogmaals, hitmanpro is slecht voor de computer en is ten strengste af geraden
in de eerste instantie is het absurd om dit als een virus te merken
om nu eens goed schoon te maken zonder dat je allemaal onnodige dingen gaat doen adviseer ik een hijackthis logje
http://www.bendeboy.nl/security/viewtopic.php?t=4
Volg deze stappen maar, je kunt eventueel beginnen bij stap 3
Je gaat dan gericht problemen oplossen
nogmaals, hitmanpro is slecht voor de computer en is ten strengste af geraden
Dan wil ik graag weten wat er dan zo slecht aan dat programma is. In mijn ogen is het niets anders dan een samenvoeging van de programma's Spybot, Adware en nog een aantal andere goede virus- en spywareverwijderaars.
HijackThis is zeker aan te raden, maar alleen als je gevorderd bent met het gebruik van de computer. Iemand die niet zo heel veel verstand heeft van computers, en al helemaal niet van hoe Windows werkt, zal er niet veel aan hebben.
Persoonlijk denk ik dat het probleem ligt in een van de add-ons die IE7 met zich mee heeft gebracht. Andere optie is dat er een add-on zichzelf heeft geïnstalleerd zonder toestemming van de gebruiker, wat het dus per definitie spyware maakt, wat op te lossen is met spywareverwijderaars.
HijackThis is zeker aan te raden, maar alleen als je gevorderd bent met het gebruik van de computer. Iemand die niet zo heel veel verstand heeft van computers, en al helemaal niet van hoe Windows werkt, zal er niet veel aan hebben.
Persoonlijk denk ik dat het probleem ligt in een van de add-ons die IE7 met zich mee heeft gebracht. Andere optie is dat er een add-on zichzelf heeft geïnstalleerd zonder toestemming van de gebruiker, wat het dus per definitie spyware maakt, wat op te lossen is met spywareverwijderaars.
-
Moppentappers
http://www.bendeboy.nl/security/viewtopic.php?t=8
kijk daar eens even
en als je die handleiding gelezen had had je gezien dat een expert de log na kijkt
en hitmanpro past IE enorm aan wat ook veel problemen met zich mee zal gaan brengen
kijk daar eens even
en als je die handleiding gelezen had had je gezien dat een expert de log na kijkt
en hitmanpro past IE enorm aan wat ook veel problemen met zich mee zal gaan brengen
Hitmanpro , NOOIT AAN BEGINNEN>
PC loopt vast
Hitman spam
Koop voor 35 Euro een fatsoenlijke virus-spam bestrijder ipv de gratis lokker van Hitmanpro, een advies van Radar.
PC loopt vast
Hitman spam
Koop voor 35 Euro een fatsoenlijke virus-spam bestrijder ipv de gratis lokker van Hitmanpro, een advies van Radar.
Helemaal mee eens, een betaalde blijft beter dan Hitman Pro, maar als gratis alternatief is het goed genoeg. Ik heb er nooit problemen mee gehad, ook al gebruik ik IE niet zo heel vaak meer, ben meer een Firefox-gebruiker.
Trouwens, als je alleen Ad-Aware, Spybot en CWShredder er overheen haalt, ben je ook van zo ongeveer alles af, maar heb je ten eerste controle en ten tweede is dat allemaal wel gratis.
Trouwens, als je alleen Ad-Aware, Spybot en CWShredder er overheen haalt, ben je ook van zo ongeveer alles af, maar heb je ten eerste controle en ten tweede is dat allemaal wel gratis.
-
Moppentappers
CWS schredder ALLEEN gebruiken wanneer je een cool web search infectie hebt anders mol je alsnog je systeem
beveiliging hoeft niet geld te kosten, als je maar weet hoe je je goed beveiligen moet
meer info ook in een vorig topic van mij
Wanneer je echt goed beveiligen wil neem dan even contact met mij op, dan kan ik helpen bij het maken van de goede keuzes
beveiliging hoeft niet geld te kosten, als je maar weet hoe je je goed beveiligen moet
meer info ook in een vorig topic van mij
Wanneer je echt goed beveiligen wil neem dan even contact met mij op, dan kan ik helpen bij het maken van de goede keuzes
En ben je nu van het probleem af ?
Over Hitman Pro moet we het niet meer hebben.
Ik zelf gebruik zelf Mozilla Firefox als browser.
Over Hitman Pro moet we het niet meer hebben.
Ik zelf gebruik zelf Mozilla Firefox als browser.