LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] INTERNET OPLICHTING LEKKERGELDVERDIENEN
INTERNET OPLICHTING LEKKERGELDVERDIENEN
OPGELICHT DOOR WWW.LEKKERGELDVERDIENEN.NL ALIAS ALLROUND THUISWERKCENTRALE NEDERLAND (WINTERSWIJK).
In eerste instantie dacht ik als bezoeker van deze site die zich profileerd als thuiswerkcentrale (bemiddelaar) mij een extra centje zou kunnen laten bijverdienen. Niets is waar, je wordt zonder dat je het bemerkt in een financiele verplichting gestort die je jaarlijks een hoop centen gaan kosten. Alleen abonnementskosten bedragen jaarlijks al Euro 1.071.00, buiten de verplichting SMS berichten door deze slimme oplichter verzonden te moeten betalen van Euro 1,50 per gefactureerd bericht, en dat voor iemand die werk zoekt. Na onderzoek blijkt dat het vestigingsadres van de onderneming zoals gedeponeerd bij de KVK toebehoord aan een oud persoon die inmiddels al aangifte heeft gedaan bij de Politie. Ondanks dit alles gaat de ondernemer gewoon door met het verzenden van facturen, deze zijn voorzien van een datum, factuurnummer, postbusnummer en factuurbedrag. Er is geen mogelijkheid telefonisch onderhoud met één van de medewerkers te krijgen. Wij hebben aangifte gedaan bij de Politie en rechtsbijstand ingeschakeld. We laten nog weten hoe e.e.a. afloopt. Vooralsnog wees op uw hoede voor dergelijk slimme oplichters.
In eerste instantie dacht ik als bezoeker van deze site die zich profileerd als thuiswerkcentrale (bemiddelaar) mij een extra centje zou kunnen laten bijverdienen. Niets is waar, je wordt zonder dat je het bemerkt in een financiele verplichting gestort die je jaarlijks een hoop centen gaan kosten. Alleen abonnementskosten bedragen jaarlijks al Euro 1.071.00, buiten de verplichting SMS berichten door deze slimme oplichter verzonden te moeten betalen van Euro 1,50 per gefactureerd bericht, en dat voor iemand die werk zoekt. Na onderzoek blijkt dat het vestigingsadres van de onderneming zoals gedeponeerd bij de KVK toebehoord aan een oud persoon die inmiddels al aangifte heeft gedaan bij de Politie. Ondanks dit alles gaat de ondernemer gewoon door met het verzenden van facturen, deze zijn voorzien van een datum, factuurnummer, postbusnummer en factuurbedrag. Er is geen mogelijkheid telefonisch onderhoud met één van de medewerkers te krijgen. Wij hebben aangifte gedaan bij de Politie en rechtsbijstand ingeschakeld. We laten nog weten hoe e.e.a. afloopt. Vooralsnog wees op uw hoede voor dergelijk slimme oplichters.
Re: INTERNET OPLICHTING LEKKERGELDVERDIENEN
Ik vind het altijd wel leuk om eens te kijken naar de personen achter de zgn succes verhalen die op zulke pagina's staan.
Kijk bv. eens op de door jouw genoemde pagina naar Claire en Arie Seelen.
Kijk vervolgens op een andere thuiswerk pagina
Op beide pagina's wordt een foto getoond van deze Claire en Arie Seelen en dat zijn toch echt heel andere mensen.
Je wordt dus gewoon belazerd waar je bij zit.
Oplichters zijn het!
Kijk bv. eens op de door jouw genoemde pagina naar Claire en Arie Seelen.
Kijk vervolgens op een andere thuiswerk pagina
Op beide pagina's wordt een foto getoond van deze Claire en Arie Seelen en dat zijn toch echt heel andere mensen.
Je wordt dus gewoon belazerd waar je bij zit.
Oplichters zijn het!
Datzelfde geldt ook voor die Daniël Bellinga.
Probeer zelf maar eens of dat ook opgaat voor de andere personen bij die "succes" verhalen.
Misschien dat je er enig vermaak in kunt vinden.
Probeer zelf maar eens of dat ook opgaat voor de andere personen bij die "succes" verhalen.
Misschien dat je er enig vermaak in kunt vinden.
De website van www.lekkergeldverdienen.nl staat geregistreerd op
MISTERSTRAAT 156 7101 EZ WINTERSWIJK.
vanuit dit adres handelde REMON BONGERS van de hypotheek concurrent
Zit hij soms ook hier achter, bekijk het videofragment van wurgcontracten op http://www2.trosradar.nl/PHP/streampopu ... ossier/298 volgens mij gaat het hier om de zelfde persoon of heb ik het mis???
Alle namen bij kvk en domeinregistratie zijn vals, denk ik.
MISTERSTRAAT 156 7101 EZ WINTERSWIJK.
vanuit dit adres handelde REMON BONGERS van de hypotheek concurrent
Zit hij soms ook hier achter, bekijk het videofragment van wurgcontracten op http://www2.trosradar.nl/PHP/streampopu ... ossier/298 volgens mij gaat het hier om de zelfde persoon of heb ik het mis???
Alle namen bij kvk en domeinregistratie zijn vals, denk ik.
deze firma heeft sinds ein jan.2005 al weer een nieuw adres (zoek of bel naar kvk) eerst was het tarief 49 abb. en 89 p.mnd nu 19 abb.kosten en 39, p.mn. en dan een jaar lang, al aangifte gedaan bij de politie! never nooit niet betalen
http://internetoplichting.djangoschardijn.nl/
Ik heb geprobeerd me aan te melden bij het boven genoemde maar krijg dit en nog geen antwoord van ze, doe ik iets fout of zo of moet ik gewoon wat meer geduld hebben????
Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site
moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een email op het
moment dat dit gebeurd is.
Ik heb geprobeerd me aan te melden bij het boven genoemde maar krijg dit en nog geen antwoord van ze, doe ik iets fout of zo of moet ik gewoon wat meer geduld hebben????
Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site
moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een email op het
moment dat dit gebeurd is.
Er worden geen nieuwe gedupeerden op het forum aangenomen vandaar dat het niet meer lukt.
Dit i.v.m. de privacy van de gebruikers.
De oplichters zelf proberen namelijk onder alle mogelijke namen aan te melden.
Heb nog een tip:
De kamer van koophandel heeft een nieuwe procedure ontwikkeld waarmee gegevens van be-drijven die ongevraagde facturen en offertes versturen op een lijst kunnen worden gepubliceerd op onze website http://www.kvk.nl. Eén van de criteria voor publicatie op deze lijst, de Signaal-lijst, is dat er in de afgelopen zes maanden minimaal 5 klachten of 10 meldingen en klachten over een bedrijf bij de kamer van koophandel zijn geregistreerd. Deze meldingen en klachten worden landelijk verzameld. Registratie hiervan vindt plaats bij de Vereniging van Kamers van Koophandel (VVK).
Dit i.v.m. de privacy van de gebruikers.
De oplichters zelf proberen namelijk onder alle mogelijke namen aan te melden.
Heb nog een tip:
De kamer van koophandel heeft een nieuwe procedure ontwikkeld waarmee gegevens van be-drijven die ongevraagde facturen en offertes versturen op een lijst kunnen worden gepubliceerd op onze website http://www.kvk.nl. Eén van de criteria voor publicatie op deze lijst, de Signaal-lijst, is dat er in de afgelopen zes maanden minimaal 5 klachten of 10 meldingen en klachten over een bedrijf bij de kamer van koophandel zijn geregistreerd. Deze meldingen en klachten worden landelijk verzameld. Registratie hiervan vindt plaats bij de Vereniging van Kamers van Koophandel (VVK).
Leuk he , zo een aanmaning per e-mail, denken ze nu echt dat er iemand gaat betalen??
Zijn er eigenlijk nog meer gedupeerden op dit forum, zie er maar weinig in vergelijking met de andere forums.
Niet dat ik ermee in zee wil gaan, de watertemperatuur is nl. veel te koud deze tijd van het jaar....maar als ik de gegevens op deze site lees ben je buiten de sms berichten 39,95 per maand en eenmalige inschrijving van 49,95 kwijt....dus 1e jaar 529,35......waar komt het bedrag van boven de 1000,- euro dan vandaan? Mis ik iets?
Daarmee blijft het wel een oplichter hoor! Laten we elkaar goed begrijpen...
Tja, de tarieven worden steeds aangepast, in januari waren ze veel hoger.
Mede dat de alg. voorwaarden steeds gekker worden.
Mede dat de alg. voorwaarden steeds gekker worden.
ook wij hebben een bericht met spoed betaling ontvangen via e mail en nu vandaag ook een dwangbevel via advocatenbureau Heutink uit apeldoorn. Het leuke is dat het bedrag steeds groter wordt. Ook wij hebben aangifte gedaan op verzoek van de politie uit winterswijk en er is procesverbaal op gemaakt maar het blijkt dat het nog niet over is.
Na contact met politie vandaag(zaterdag) besloten om maandag verder te handelen daar de behandelende agent niet aanwezig was dus dit wilde ik vast kwijt. Ik ga mij afvragen of de kosten die inmiddels gemaakt zijn ook op thuiswerk te verhalen zijn??? Want hij mag schijnbaar alles ook anderen op kosten jagen maar kan het ook andersom ???
Na contact met politie vandaag(zaterdag) besloten om maandag verder te handelen daar de behandelende agent niet aanwezig was dus dit wilde ik vast kwijt. Ik ga mij afvragen of de kosten die inmiddels gemaakt zijn ook op thuiswerk te verhalen zijn??? Want hij mag schijnbaar alles ook anderen op kosten jagen maar kan het ook andersom ???
Voor degene die Kassa niet hebben gezien: er was een stuk over dat lekkergeldverdienen.nl, waarin Felix Meurders wist te melden dat als je je inderdaad opgelicht voelde, je aangifte bij de politie moet doen. De politie van Winterswijk is bezig met een onderzoek tegen de man die lekkergeldverdienen.nl runt. De man was ook in de studio, was ook nog eens doodleuk bezig te zeggen dat hij geen oplichter was
Aan Std,
Ben jij van plan t e betalen of wil je het voorlaten komen?
Hoe nu verder?
Groet,
E.
Ben jij van plan t e betalen of wil je het voorlaten komen?
Hoe nu verder?
Groet,
E.
In de uitzending van KASSA van vanavond is dit onderwerp aan de orde gekomen. Betreft volgens mij een ordinaire oplichterspraktijk! Ene Menno Tjoelker zit hier achter en de Politie in Winterswijk gaat aangiften van oplichting verzamelen en de zaak met justitie bespreken. Alle benadeelden moeten aangifte doen bij de politie en een afschrift versturen naar de politie van Winterswijk. Ga naar kassa.vara.nl en bekijk dit item uit de uitzending van 2 april online!!!
ik weet nu hoe die vent zijn rotkop eruit ziet, en weet hem nu te vinden.
u zult hem daarna voorlopig niet meer herkennen.
u zult hem daarna voorlopig niet meer herkennen.