| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet/telefoon/televisie van TWEAK
Internet/telefoon/televisie van TWEAK
Hallo,
Nu al bijna twee maanden heb ik geen gebruik meer kunnen maken van internet e.d. van TWEAK omdat het glasvezelkastje in de meterkast niet meer werkt. Nu hebben zij al vijf keer gezegd dat een monteur contact met mij zal opnemen om een afspraak te maken voor het vervangen van het kastje. Het probleem ondervond zich op zeven Juni en er is tot op heden nog geen contact met mij opgenomen. Ik heb TWEAK drie keer gebeld, aangetekende brief verstuurd, en heb een jurist van DAS meerdere keer laten mailen. Helaas is alleen die jurist nu met vakantie.
Ik heb al de automatische incasso stop gezet op aanraden van die jurist. Maar dat is uiteraard geen oplossing want ik kan nog steeds niet internetten en televisie kijken. Laat staan bellen. Daarnaast was dit een jaarcontract en die loopt nog tot en met ergens in Oktober. Dus overstappen gaat ook niet.
Wat kan ik nog meer doen? Ik voel mij zo machteloos.
Rick
Nu al bijna twee maanden heb ik geen gebruik meer kunnen maken van internet e.d. van TWEAK omdat het glasvezelkastje in de meterkast niet meer werkt. Nu hebben zij al vijf keer gezegd dat een monteur contact met mij zal opnemen om een afspraak te maken voor het vervangen van het kastje. Het probleem ondervond zich op zeven Juni en er is tot op heden nog geen contact met mij opgenomen. Ik heb TWEAK drie keer gebeld, aangetekende brief verstuurd, en heb een jurist van DAS meerdere keer laten mailen. Helaas is alleen die jurist nu met vakantie.
Ik heb al de automatische incasso stop gezet op aanraden van die jurist. Maar dat is uiteraard geen oplossing want ik kan nog steeds niet internetten en televisie kijken. Laat staan bellen. Daarnaast was dit een jaarcontract en die loopt nog tot en met ergens in Oktober. Dus overstappen gaat ook niet.
Wat kan ik nog meer doen? Ik voel mij zo machteloos.
Rick
Re: Internet/telefoon/televisie van TWEAK
Ik hoop dat u of de jurist voorafgaand aan dit wel de juiste stappen hebben gezet met bijvoorbeeld een in gebreke stelling en een uiterlijke termijn?nukemonk schreef: Ik heb al de automatische incasso stop gezet op aanraden van die jurist.
Verder zijn er meerdere stappen te nemen, maar of die er toe zullen leiden dat u sneller gebruik kunt maken van uw diensten vrees ik. Daarnaast is het nu ook nog bouwvak, dus zullen ze niet al teveel monteurs op pad hebben en is tweak daarin ook nog afhankelijk van een netwerkbeheerder. Maar u zou via de geschillencommissie nog wat kunnen proberen, maar dat zal het proces niet versnellen.
In gebreke stellen en ze een laatste termijn geven om de boel te herstellen, anders overeenkomst ontbinden en nieuwe aanbieder uitzoeken. Maar als het probleem in de kabel zit, zal die nieuwe aanbieder hetzelfde probleem hebben, alleen komt u weer onder op de stapel.
-
DASwebcare
- verified
Hoi Rick,
Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je internet en geen televisie kunt kijken. Zou je het dosiernummer van je zaak en je privégegevens naar [email protected] willen sturen? Dan kunnen we het doorzetten naar de behandelaar of de vervanger.
Met vriendelijke groet,
Het webcare team van DAS
Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je internet en geen televisie kunt kijken. Zou je het dosiernummer van je zaak en je privégegevens naar [email protected] willen sturen? Dan kunnen we het doorzetten naar de behandelaar of de vervanger.
Met vriendelijke groet,
Het webcare team van DAS
-
DASwebcare
- verified
Hoi Rick,
Met vriendelijke groet,
Het webcare team van DAS
Met vriendelijke groet,
Het webcare team van DAS
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472DASwebcare schreef:Hoi Rick,
Met vriendelijke groet,
Het webcare team van DAS
door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.
Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.
Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres
Ieder bedrijf dat op het forum reageert (geverifieerd of niet), moet in de gebruikersnaam duidelijk aangeven dat het uit naam van het bedrijf spreekt (bijvoorbeeld door 'webcare' toe te voegen in de naam).
Ja, tweemaal hebben zij een "uiterlijke" termijn ontvangen. Eerst via aangetekende brief waar TWEAK niet op heeft gereageerd. De tweede keer ging via de jurist van DAS via de mail. Wel op gereageerd maar niet aan voldaan.berndv schreef: Ik hoop dat u of de jurist voorafgaand aan dit wel de juiste stappen hebben gezet met bijvoorbeeld een in gebreke stelling en een uiterlijke termijn?
Verder ging het laatste contact via de mail omdat TWEAK heeft aangegeven niet in staat is om telefonisch contact te hebben.
Het probleem is zeker bekend en ligt niet aan de kabel. Het probleem zit hem enkel in het modem en de oplossing is dat zij mij moeten bellen om een afspraak te maken om dat modem te komen vervangen. Laat staan langskomen. Ik kan mij ongemogelijk voorstellen dat een monteur minstens twee kalendermaanden de tijd nodig heeft om eventjes twee minuten te bellen.
Contract ontbinden ben ik uiteraard van plan, alleen loopt die nog tot en met Oktober. Vroegtijdig ontbinden is ook niet zomaar mogelijk. Of soms wel?
-
DASwebcare
- verified
Bedankt voor het doorgeven van de gegevens, ik heb de informatie intern doorgestuurd, met het verzoek contact met je op te nemen. Succes! Groet, Annette
-
DASwebcare
- verified
Hoi trail46, bedankt voor je tip, wij gaan hiermee aan de slag. Groet, Monique
Hartelijk dank daar voor. Er is zojuist, door een medewerker van DAS, contact met mij opgenomen. De zaak is nu verder in afhandeling.DASwebcare schreef:Bedankt voor het doorgeven van de gegevens, ik heb de informatie intern doorgestuurd, met het verzoek contact met je op te nemen. Succes! Groet, Annette
-
DASwebcare
- verified
Hoi Rick, fijn dat er contact is geweest, succes met de zaak. Groet, Monique