Begin dit jaar zouden wij een bedrag van Lycos teruggestort krijgen, dit is nooit aangekomen... Lycos heeft bewezen dat zij dat geld wel gestort hebben..
Ook gewonnen prijzengeld van LINGO is nooit bij ons aangekomen, ook zij kunnen aantonen het geld gestort te hebben.
Als partikulier kun je geen contact opnemen met Interpay het bedrijf die deze betalingen doet... WAT kunnen we nu nog doen?? hoe pak je zoiets aan. Het gaat dan wel niet om een mega-groot bedrag maar ik heb er wel recht op het is ONS geld...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internetbetalingen/ Interpay
Re: internetbetalingen/ Interpay
Contakt opnemen met diegene waar je het geld van moet krijgen en zij moeten dan maar uitzoeken waar het wel gebleven is
Zolang jij het niet ontvangen hebt zijn zij verantwoordelijk volgens mij
Sterkte met die gewonnen miljoentjes
Zolang jij het niet ontvangen hebt zijn zij verantwoordelijk volgens mij
Sterkte met die gewonnen miljoentjes
Re: internetbetalingen/ Interpay
De enigen die kunnen nagaan waar je geld naar toe gegaan of gebleven is, is diegene die de betaling heeft gedaan. Zij beschikken over de betalingsgegevens en kunnen aan de hand daarvan de bank vragen na te gaan het verloop van hun betaling na te speuren.
Re: internetbetalingen/ Interpay
wat een hoop gezeur toch.
Vraag wanneer het gestort is aan die oplichters, dan ga je naar je bank en vraag je de gegevens op van rond die periode. Alle betalingsgegevens worden minimaal 5 jaar bewaard door banken.
als de bank zegt dat er niks van Oplichter BV binnen is gekomen dan ga je naar een advocaat en doe je het goed of kwaadschiks regelen.
Je kunt bij gelijk ook de kosten verhalen op de tegenpartij en indirecte kosten.
Vraag wanneer het gestort is aan die oplichters, dan ga je naar je bank en vraag je de gegevens op van rond die periode. Alle betalingsgegevens worden minimaal 5 jaar bewaard door banken.
als de bank zegt dat er niks van Oplichter BV binnen is gekomen dan ga je naar een advocaat en doe je het goed of kwaadschiks regelen.
Je kunt bij gelijk ook de kosten verhalen op de tegenpartij en indirecte kosten.
Re: internetbetalingen/ Interpay
Alleen de opdrachtgever kan nagaan waar de betaling is gebleven. Het heeft geen enkele zin bij je bank navraag te gaan doen. Bovendien, waar moeten ze gaan zoeken? En waarom al direct gaan dreigen met advocaten etc? Ook zij zullen moeten procederen om alsnog het geld te kunnen (laten) incasseren. Dat kost een hoop tijd en geld dat je ook in een procedure niet allemaal vergoed krijgt. Dus gewoon aan de bel trekken bij de opdrachtgever van de betaling. Als die niet bereid zou zijn om de weg die de betaling gegaan is na te gaan (maar waarom zouden ze dat niet zijn) kun je altijd nog gaan dreigen met een advocaat. Gast, waardoor ben jij zo gefustreerd geraakt????????????