LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetpagina's zijn niet meer te bereiken met Wanadoo.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ottertje1982

Internetpagina's zijn niet meer te bereiken met Wanadoo.

Ongelezen bericht door Ottertje1982 »

Hallo,

Ik heb nu al enkele weken het probleem, dat internetpagina's niet bereikbaar zijn.
Bijvoorbeeld, www.anwb.nl, www.hslzuid.nl, www.goudengids.nl

Ik krijg de melding dat de pagina niet bereikbaar is.

Ligt dit probleem bij Casema of Wanadoo ?

Gast

Re: Internetpagina's zijn niet meer te bereiken met Wanadoo.

Ongelezen bericht door Gast »

denk dat het bij jezelf ligt. :wink:
ik krijg hier met casema en wanadoo deze paginaas wel

pang

Ongelezen bericht door pang »

het heeft geloof ik te maklen met je ip range.

hier kan je wellicht wat meer info over vinden http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/744197

th. de vries

Ongelezen bericht door th. de vries »

Mijn probleem zit in de beveiligde pagina's. Thuisbankieren is niet mogelijk. Ja bij casema/wanadoo hebben ze me bevestigd dat het met de ip nummers te maken heeft. Maar oplosen ho maar. Ik heb hier al sinds december 2003 last van. Gelukkig heb ik aardige buren waar ik terecht kan maar anders??? voor niets een kabelaansluitng genomen. :cry: :oops: :evil:

picardo

Ongelezen bericht door picardo »

Dat probleem zit in een beveilingsupdate van windows xp.. Je mmoet gewoon windows helemaal opnieuw instaleren.. Op de pagina van microsoft staat ook wat over hoe je het kan oplossen zonder windows opnieuw te hoeven instaleren .. ( vond ik teveel werk)

Gast

m.a.w. ff de firewall van XP uitschakelen.....
reuze makkelijk hoor ff met help kijken uitschakelen en klaar

Gast

Niet met andere woorden ff de firewall van xp uitschalen want dat helpt namelijk niet ...

ejwedje

Ongelezen bericht door ejwedje »

Op de Microsoft website is ergens een patch te vinden die het probleem moet oplossen. Ik weet alleen niet meer precies waar die staat.
Verder: het is ook mogelijk dat een draadloze router niet goed is ingesteld. Ik heb zo'n zelfde probleem gehad met @home. Nadat ik de computer weer met een kabel had aangesloten werkte alles weer perfect. Ben inmiddels overgestapt naar wanadoo en heb hier geen probleem meer gehad.

Boos op Casema

Ongelezen bericht door Boos op Casema »

Toch zitten de woorden 'Wanadoo' 'Casema' en 'probleem' wel vaak dicht bij elkaar in een zin.

Gast

Tja die kabelboeren zijn over het algemeen bagger, maar mensen mogen eerst best ff kijken naar hun eigen instellingen op de pc, en niet gelijk de kabelboer de schuld geven......

Gast_arbeider

Ongelezen bericht door Gast_arbeider »

Meneer de automonteur, er zit een tik in mijn moter! dat is de poelie meneer, maar weet U wat! Ik hang er wel een nieuw blok in.

Laat uw versie van Windows er lekker op staan. Controleer liever de instellingen binnen uw explorer. Bij twijfel kunt de instellingen op default zetten en kijken of er verandering op treed.

Gesloten