Allen,
Wij overwegen over te gaan naar Internetplusbellen bij Planet (nu hebben we een normaal Planet internet abonnement) echter de volgende vragen komen op:
We hebben gelezen dat er een nieuwe versie komt van de Expedia box, weet iemand hier iets van af ?
Kun je tegenwoordig ook enkele poorten op de Expedia box forwarden ipv alles.
Heeft iemand ervaring met de combinatie van Expediabox en een Siemen Gigaset A2 (waaraan 4 toestellen hangen)
Is de kwaliteit van VOIP nu hetzelfde als de "klassieke" telefoon ?
Als iemand informatie heeft dan horen we dat graag
Groetjes
Ben
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internetplusbellen en een paar vragen
Re: Internetplusbellen en een paar vragen
Bij mij weten komt er geen nieuwe versie van de experiabox wel worden ze op afstand geupdate de box staat bij mij nu open op de voip gedeelte na met andere woorden hij is via de webinterface te benadere. met de gigaset heb ik geen ervaring maar lijkt mij geen probleem.
ik heb de de versie van kpn sinds augustus en heb nog nooit problemen gehad kwaliteit van de gespreken is zo goed als gelijk als die van traditioneel.
succes met je beslissing
ik heb de de versie van kpn sinds augustus en heb nog nooit problemen gehad kwaliteit van de gespreken is zo goed als gelijk als die van traditioneel.
succes met je beslissing
Re: Internetplusbellen en een paar vragen
Hoi Ben,
Zelf heb ik sinds enkele maanden InternetPlusBellen. De kans dat niet alles vlekkeloos zou verlopen had ik in mijn belissing over te stappen meegenomen. InternetPlusBellen is nog verre van perfect en bovendien nog niet uitontwikkeld. Ik heb zelf verschillende keren gehad dat ik niet bereikbaar was of zelf niet kon bellen. Ook bij jou kan dit gebeuren.
Je vragen:
Op dit moment is de enige mogelijkheid alle poorten naar één computer te forwarden.
De Experia box is ook van Siemens, apparatuur van dezelfde fabrikant zal over het algemeen prima samenwerken.
Mijn advies is nog een jaartje te wachten!
Zelf heb ik sinds enkele maanden InternetPlusBellen. De kans dat niet alles vlekkeloos zou verlopen had ik in mijn belissing over te stappen meegenomen. InternetPlusBellen is nog verre van perfect en bovendien nog niet uitontwikkeld. Ik heb zelf verschillende keren gehad dat ik niet bereikbaar was of zelf niet kon bellen. Ook bij jou kan dit gebeuren.
Je vragen:
Op dit moment is de enige mogelijkheid alle poorten naar één computer te forwarden.
De Experia box is ook van Siemens, apparatuur van dezelfde fabrikant zal over het algemeen prima samenwerken.
Mijn advies is nog een jaartje te wachten!