LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetprovider

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
selecta

internetprovider

Ongelezen bericht door selecta »

april 2007 heb ik na veel ellende bij planet (steeds storingen op internet ) het contract afgezegd ! na heel veel aandringen kreeg ik eindelijk een schriftelijke bevestiging ! zelfs 2 bevestigingen van verschillende data`s dacht er in augustus vanaf te zijn maar toen begon de ellende pas goed !! na vele brieven ,telefoontjes en emails ben ik nog niks opgeschoten !! want nu kan ik er in plaats augustus pas in november vanaf !! dat is lekker !!! geen gebruik van hun diensten maken en wel betalen !!! ik heb alle bewijzen op papier staan !! en om nu verdere kosten een beetje te drukken wacht ik maar af wat er gaat komen !! Zo wist ik ook niet dat ze de experia box en de splitter terug moesten hebben,anders had ik die in april al naar hun verstuurd !! DENK GOED NA VOOR JE MET PLANET IN ZEE GAAT !!

Henri42

Re: internetprovider

Ongelezen bericht door Henri42 »

Planet ±' Ik adviseer altijd the one and only ±±±±±±± UPC !!!"!!!!

selecta

Re: internetprovider

Ongelezen bericht door selecta »

Ik ben nu bij UPC,en heb daar echt geen spijt van !! had ik veel eerder moeten doen !!! dan had ik deze ellende echt niet gehad

Gesloten