Hallo,
Heeft iemand ervaring met ADSL van internl (www.internl.net)
Zij hebben nu een aanbieding (10 Mibt ADSL 2 voor 32.95).
Hoe is de verbinding en heb je eventueel ervaring met het draaien van een eigen en mail server met een internl adsl verbinding, worden er nog poorten geblokt of andere dingen.
Alvast bedankt voor de info
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internl
Re: Internl
Over 1 week loopt die aanbieding af en kost dat gewoon 39,95/maand.
eigen Mailserver geen idee, vele blokkeren dit of het is niet toegestaan, dus zul je er expleciet naar moeten vragen.
Prijzen zijn gelijk aan de concurenten dus misschien hebben ze de perfecte helpdesk
eigen Mailserver geen idee, vele blokkeren dit of het is niet toegestaan, dus zul je er expleciet naar moeten vragen.
Prijzen zijn gelijk aan de concurenten dus misschien hebben ze de perfecte helpdesk
sjors
Bedankt voor je info maar moet je op 1 puntje wel even updaten
de actie loopt tot 31 mei dus heb nog een maand om op de aanbieding in te gaan
Ik hoop alleen dat er mensen zijn die er een abbo bij hebben en zou dus hun ervaring graag willen weten ander wordt ik misschien de eerste.
Bedankt voor je info maar moet je op 1 puntje wel even updaten
de actie loopt tot 31 mei dus heb nog een maand om op de aanbieding in te gaan
Ik hoop alleen dat er mensen zijn die er een abbo bij hebben en zou dus hun ervaring graag willen weten ander wordt ik misschien de eerste.
ik heb zelf al 4 jaar adsl van internl net nog nooit storingen of uitval gehad,een paar kenissen van mij hebben het ook sinds enige tijd en ik hoor van hun ook alleen maar goede berichten. ook de helpdesk is goed en deskundig maar die zul je niet vaak nodig hebben omdat de verbinding zeer stabiel is