LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPad van OfficeSoftware is nooit aangekomen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Paul Hissink

iPad van OfficeSoftware is nooit aangekomen

Ongelezen bericht door Paul Hissink »

Via mijn zakelijke mail ontvang ik regelmatig aanbiedingen van een Belgisch bedrijf; Officesoftware.
In september heb ik via hen een I-pad gekocht en betaald.
Na 2 weken informeerde ik over de levering.
Pakket was onderweg.
Week later weer gebeld omdat ik niets had ontvangen.
Klopte, problemen met de leverancier. Uiterlijk de week erop zou het bezorgd worden door een medewerker van het Belgische bedrijf.
Gevraagd werd of het ook in de avonduren mocht. Geen probleem.
Weer niets. Heb mail gestuurd waarin ik ze nog 1x de mogelijkheid gaf binnen 1 week te leveren, anders geld terug.
Dit werd bevestigd. Tot op heden geen restitutie of levering. Door ziekte tijd laten rusten. Verschillende keren gebeld en ondanks dat ik binnen de uren bel dat ze bereikbaar zijn volgens de boodschap op hun antwoordapparaat, krijg ik ze niet te pakken. Ook weer een mail gestuurd. Op internet zag ik dat veel mensen de dupe zijn geworden van deze malafide Belgen. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Lady1234

Re: iPad van OfficeSoftware is nooit aangekomen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gaat dit artikel wellicht daarover?

https://www.niamat.nl/blog/spambelgen-m ... -software/

Dan bent u dus gewoon uw geld kwijt.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Je ontvangt spam van een Belgische partij die op hun website een licentie voor Microsoft Office + Windows 10 verkoop voor EUR 15,00 terwijl dit normaal rond de EUR 300,00 zou kosten. Hoeveel koste die IPad was het gewoon niet te mooie aanbieding om waar te zijn?

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Iets wat nooit verzonden is, zal ook nooit aankomen. Verontrustend dat anno 2020 spam nog steeds door velen niet herkend wordt.

Gesloten