| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Irritante pop-up van Radar
Irritante pop-up van Radar
Beste Radar webmaster,
Haal alsjeblieft die [grof taalgebruik verwijderd door de Moderator] irritante pop up weg voor de nieuwe website.
Haal alsjeblieft die [grof taalgebruik verwijderd door de Moderator] irritante pop up weg voor de nieuwe website.
Re: Irritante pop-up van Radar
Maar de nieuwe website gaan, heb je dr geen last van 
Geen last van.
Ik zie geen pop up.GJvdZ schreef:Beste Radar webmaster,
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
Guardian72
- Contacteer:
Tijd voor een ad / pop up blocker?
Radar zal het wel oplossenGuardian72 schreef:Tijd voor een ad / pop up blocker?
Lijkt me wel, want ik run ABP en heb nergens last van.Guardian72 schreef:Tijd voor een ad / pop up blocker?
Nou, ik heb nergens last van en geen ad/pop/virus blockerGuardian72 schreef:Tijd voor een ad / pop up blocker?
Bij mij ook ABP 
En pas jij even je taalgebruik aan !GJvdZ schreef:Beste Radar webmaster,
Even gewoon vragen kost geen moeite toch.....
Beste GJvdZ,GJvdZ schreef:Beste Radar webmaster,
Bedankt voor je feedback. Als het goed is blijft de pop-up weg wanneer je deze eenmaal hebt weggeklikt. Dit werkt echter niet als je tussendoor steeds je cookies weggooit. Mogelijk heeft het daarmee te maken? Mocht dit allemaal niet het geval zijn / niet helpen, laat het ons weten.