hi,
Mijn vriendin is overgegaan naar Wanadoo Family...en ja...je raadt het
al...doffe ellende....80%-90% van de tijd GEEN internet mogelijk.
De reden hiervoor is volgens Wanadoo...dat hun ADSL signaal niet sterk
genoeg is wanneer de LiveBox bijvoorbeeld in de woonkamer staat.
Probeer maar eens een USB of netwerkkabel van de meterkast netjes
naar je woonkamer te brengen...succes...en geen optie. Immers wordt
in het hele verhaal op internet, media niets gezegd over dit probleem
en doet men voorkomen dat de LiveBox (werkend) overal kan staan.
Mijn inziens voldoet Wanadoo NIET aan de afspraak van levering, mede
er in de voorwaarden niets vermeld staat over de plaats waar de
LiveBox moet staan en anderzijds zij toegeven een probleem te hebben
met het ADSL signaal.. Er is immers een contract van levering van een
ADSL dienst afgesloten tussen enerzijds mijn vriendin en Wanadoo.
Alleen kan Wanadoo in deze het contract nakomen...ja achteraf op zijn
condities/voorwaarden.
Heeft iemand ervaring met het vroegtijdig opzeggen van het contract of
is het gewoon de incasso opzeggen wegens niet nakomen van levering.
Greetz Peter
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IS vroegtijdig beeindigen contract Wanadoo mogelijk ?
Re: IS vroegtijdig beeindigen contract Wanadoo mogelijk ?
Ik zou zeggen ....bel de helpdesk en stel ze een ultimatum. Als ze daar niet aan voldoen (en dat doen ze toch niet) bel je nog een keer en eis je van ze dat ze het abonnement beeindigen.
Zo ben ik er ook van af gekomen. Het beste is bovendien dat je met de bank regelt dat zij geen abonnementsgeld meer kunnen afschrijven. Hun administratie is (evenals hun helpdesk en techniek) een grote puinhoop.
Zo ben ik er ook van af gekomen. Het beste is bovendien dat je met de bank regelt dat zij geen abonnementsgeld meer kunnen afschrijven. Hun administratie is (evenals hun helpdesk en techniek) een grote puinhoop.