LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] It's Oranjebal-folder met het WAAAAANZINNIGE PRIJZENFESTIVAL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
resp00125783

It's Oranjebal-folder met het WAAAAANZINNIGE PRIJZENFESTIVAL

Ongelezen bericht door resp00125783 »

In deze folder staat de all in one printer HP2175 afgedrukt met als prijs € 169,- Toen ik in Eindhoven de printer wilde kopen stond hij geprijsd voor € 199,- Dus even duur als bij deiverse andere zaken. Toen ik vertelde dat dat niet in overeenstemming was met de folder werd eerst ontkend dat het de HP2175 zou zijn maar de HP2171. Op de foto is echter duidelijk het typenummer HP2175 te zien. Ik kreeg echter de HP2175 niet voor de folder prijs. Pas dus op voor de 'aanbiedingen' die in de It's folder staan!!!

HP fan

Re: It's Oranjebal-folder met het WAAAAANZINNIGE PRIJZENFESTIVAL

Ongelezen bericht door HP fan »

Het verschil tussen de 2171 en 2175 is alleen de fax functie ! Verder zijn ze 100% gelijk.
Ik heb zelf de 2171, het is een super printer voor € 169,=. Wie faxt er nog in het tijdperk van de E-mail. Je kunt er mee printen-scannen-kopieren en heeft ook nog eens een cardreader.

667

Re: It's Oranjebal-folder met het WAAAAANZINNIGE PRIJZENFESTIVAL

Ongelezen bericht door 667 »

Ik ben het niet vaak met iemand eens, maar in dit geval moet ik helaas deze HP-fan gelijk geven....

:? :twisted: :?

Gesloten