Hallo iedereen.
Ik zou willen weten of er meer mensen zijn die het niet eens zijn met de info op de site van itslogic.
Zie hier;
De snelheid van een WiFi-antenne bedraagt 11Mbit/sec, wij leveren over deze verbinding nu een internetconnectie van maar liefst 2Mbit/s down- en 512Kbit/s up-stream. Ruim sneller dan veel ADSL of Kabel producten tegen vergelijkbare tarieven!
Nu kan ik sinds kort ook Casema krijgen en dan heb ik voor minder dezelfde snelheid.
Ik had ook geen emailadres dus dat heb ik ergens anders aangemaakt.
Nu ze weten dat ik weg wil krijg ik ineens wel een adres.
Ik kan ook nog niet weg want ik heb een 2 jarig contract.
Die gelukkig sept dit jaar is afgelopen.
Ik weet dat ik bij casema voor €4 per maand meer een 10mbit verbinding heb dus nu maar hopen dat het snel sept wordt.
Ik vind toch wel dat we opgelicht worden omdat de info op de site niet meer klopt.
Met vriendelijke groet Denny
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Its Logic Barneveld
Re: Its Logic Barneveld
Er staat:
"veel sneller dan veel 'aanbieders' "
Dat klopt dus ook, er zijn veel abonnement veel trager en/of duurder. Als er nou had gestaan dat ze de allersnelste en goedkoopste zou zijn dan hadden ze echt aan misleiding gedaan.
"veel sneller dan veel 'aanbieders' "
Dat klopt dus ook, er zijn veel abonnement veel trager en/of duurder. Als er nou had gestaan dat ze de allersnelste en goedkoopste zou zijn dan hadden ze echt aan misleiding gedaan.